آخرین خبر از شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده

به گزارش سهندبلاگ، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: کمیته شرایط باید به پرونده اعتراض پرسپولیس نسبت به فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده رسیدگی کند.

آخرین خبر از شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از اعتراض باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال مدتی قبل گفت صلاحیت رسیدگی به این موضوع را ندارد.

پس از این رای پرسپولیس اعتراض خود را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پیگیری کرد.

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط این پرونده گفت: کمیته شرایط اعلام نموده بود با توجه به اینکه یک بعد فسخ قرارداد خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس بین المللی است و این بازیکن اکنون در قطر بازی می نماید، نمی توانیم به این پرونده رسیدگی کنیم. پس از آنالیز مقررات جابجایی و آئین دادرسی کمیته شرایط دیدیم حضور خلیل زاده در تیم قطری منافاتی با رسیدگی ندارد و کمیته شرایط نباید قرار عدم صلاحیت به رسیدگی را صادر می کرد.

وی ادامه داد: اکنون باید کمیته شرایط یا این اعتراض را رد و قبول نموده یا اینکه باشگاه پرسپولیس را به مرجع صلاحیت دار رسیدگی به پرونده یعنی فیفا راهنمایی کند. دلیل تصمیم ما نافی بودن نظر کمیته شرایط با رعایت مقررات قانونی بود و این پرونده را به این کمیته عودت دادیم تا آنالیز کند.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا صدور رای باطل بودن فسخ قرارداد خلیل زاده با پرسپولیس از سوی کمیته شرایط می تواند از سوی فیفا مورد استناد قرار بگیرد، گفت: ما فقط استدلال این کمیته را مطابق مقررات ندیدیم و گفتیم باید درباره این پرونده تصمیم گیری کند اما نمی دانم این کمیته به پرونده فسخ قرارداد خلیل زاده با پرسپولیس ورود می نماید یا خیر؟ نظر ما این بود صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی مطابق مقررات نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12682

به "آخرین خبر از شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید