همه چیز درباره کشتی کروز

به گزارش سهندبلاگ، مسافرت و تجربه ی حضور درمحیط های جدید، حتی در مقام سخن نیز جذاب و شگفت انگیز است. اما شیوه ای که برای سفر انتخاب می کنیم نیز به نوبه خود بر این جذابیت می افزاید. سفر دریایی نیز از این جمله است که شاید در نگاه اول خسته کننده به نظر برسد، اما به لطف امکانات جدید کشتی های تفریحی، دورنمای شادتری را پیش روی مسافران قرار می دهد. با خبرنگاران همراه باشید

همه چیز درباره کشتی کروز

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

کشتی های تفریحی امروزی، داستانی جداگانه دارند. بسیاری از آنها که متعلق به خطوط کشتیرانی معروف و مطرح دنیای هستند، با مجموعه امکاناتی شگفت انگیز و رویایی، نوید بخش سفری شادتر، مهیج تر و البته به یادماندنی تر هستند.

برخی از این کشتی ها به اندازه ای بزرگ و غول پیکرند که می توان آنها را شهری شناور روی آب دانست. بالطبع این وسعت قابل توجه، مسافران بیشتری را نیز در دل خود جای می دهد که سرگرم کردن آنها بخشی از وظایف صاحبان این کشتی هاست. اکنون دیگر قدم زدن روی عرشه، حضور در سالن های سرگرمی و تماشای پایکوبی امواج، آن جذابیت سابق را ندارد و برای سرگرم کردن مسافران امروزی و به ویژه بچه ها، باید به راه کارهایی نوین اندیشید.

فهرستی که در ادامه به آنالیز آن خواهیم پرداخت، ممتازترین ویژگی های کشتی های لوکس و مجلل امروزی را به شما عزیزان معرفی می نماید. خصوصیاتی که سفر دریایی را بیش از پیش در کانون توجه مسافران قرار داده است.

معلق میان زمین و آسمان

این ویژگی و امتیاز جذاب سفر با کشتی تفریحی خطوط کشتیرانی کارائیب و کشتی Quantum of the Seas است. جذابیتی که به مسافران امکان می دهد احساس پرواز و غوطه ور بودن در آسمان را به شکلی نوین تجربه نمایند.

ستاره شمالی

این محفظه شیشه ای، 300 فوت (91 متر) بالاتر از سطح دریا قرار گرفته و دیدی کامل و 360 درجه به مناظر و چشم اندازهای پیرامونش در اقیانوس دارد. خصوصیتی که کشتی Anthem of the Seas در دسترس مسافران قرار داده است.

Seaplex

یک اتاق مملو از فعالیت های جالب و مفرح که دیگر ویژگی مثبت کشتی نغمه دریاها (Anthem of the Seas) است. در این محوطه همه چیز برای سرگرم کردن بچه ها و بزرگسالان یافت می گردد.

موج سواری

باز هم کشتی تفریحی خطوط مجلل کارائیب که به مسافران فرصتی برای تجربه کردن هنر موج سواری به سبک و سیاقی متفاوت و مدرن را می دهد.

افلاک نما

این هم از دیگر جذابیت های این روزهای کشتی های تفریحی مدرن و امروزی است که گویی هر چیزی را به همراه خود به اقیانوس ها آورده اند. تماشای ستارگان در افلاک نمای کشتی کوئین ماری 2 ، نیز از این جمله است.

Zipline

ویژگی دیگر کشتی های تفریحی امروزی که شاید توقع تجربه کردنش را آن هم حین مسافرت روی دریا نداشتیم. حرکت در میان آسمان آن هم در ارتفاعی معادل 9 طبقه بالاتر از سطح کشتی، تجربه ای که سطح آدرنالین خون را بالا برده و شادی و هیجانی وصف ناشدنی را به مسافران هدیه می دهد. این سواری را می توان در کشتی Oasis of the Seas تجربه کرد.

غوطه ور شدن در میان آب

کشتی تفریحی دیزنی برگی دیگر رو نموده و با مجموع 212 متر جهت لوله ای شکل شفاف و پیچ در پیچ، مسافرانش را غافلگیر نموده است. این تونل آبی به اندازه سه طبقه ارتفاع داشته و همراه با جریان پر پیچ و تاب آب، فرد را به سفری مهیج و مفرح در کشتی می برد.

صخره نوردی

در میان بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا هارمونی دریاها (Harmony of the Seas)، دیوارهایی تعبیه شده که به مسافران امکان صخره نوردی می دهد.

کافه یخی

کشتی حماسه نروژی (Norwegian Epic) با کافه ای یخی که از هتلی در اسکاندیناوی الهام گرفته شده، پذیرای مهمانان خود است.

سرسره آبی

کشتی the Norwegian Getaway با پارک آبی شگفت انگیز و جذاب خود، دیگر بار بزرگسالان را به دنیای کودکی بازمی گرداند. این پارک دارای سرسره ای 5 طبقه، سرسره مارپیچ گردابی، دو استخر و چهار هات تاب (Hot tub) بوده و از هیچ تلاشی برای سرگرم کردن مسافران کوچک و بزرگ خود فروگذار ننموده است.

Skyride

این هم در نوع خود نوآوری جالب توجهی است. دوچرخه ای معلق که در جهتی طولانی، مسافر را به رکاب زدن در میان آسمان دعوت نموده و دیدی عالی از محیط اطراف را در اختیار او قرار می دهد.

تئاتر آبی

تماشای نمایشی سرگرم نماینده در کشتی Oasis of the Seas. نمایشی جذاب و نفس گیر از پرش غواصانی که از ارتفاع 9 متری به داخل استخر عمیق این کشتی سقوط می نمایند.

زمین گلف کوچک

تمام کشتی های خطوط کشتیرانی کارناوال (Carnival Corporation & plc)، مجهز به زمین های بازی این چنینی هستند که باز هم مرز بین دنیای بزرگسالی و کودکی را در هم شکسته و اسباب تفریح و سرگرمی هر سن و سالی را فراهم آورده اند.

غار برفی

کشتی تفریحی ستاره برفی وایکینگ (the Snow Star Viking)، اولین کشتی نوع خود است که تجربه حضور در غاری برفی را به مسافران هدیه می دهد. این ویژگی که از سنت های مردمان شمال اروپا الهام گرفته شده است، در ابتدا مسافر را به دل برف و سرما برده و سپس دوباره او را به آغوش گرمایی مطبوع باز می گرداند.

اتاق برفی

در کشتی (The Norwegian Escape cruise)، اتاقی برفی تعبیه شده است. اتاقی با سرمای نواحی قطبی که گردش خون را تحریک نموده و حسی شاد و هیجان انگیز به فرد می بخشد.

پلکان طنابی

این هم راهی دیگر برای سرگرم کردن مسافران در طول سفر. حرکت در طول جهتی پلکانی و البته ایمن که دیدی جالب از محیط کشتی و چشم اندازهای اطراف را در اختیار مسافران قرار می دهد.

The Ultimate Abyss

این کشتی که بزرگ ترین کشتی تفریحی خطوط کشتیرانی کارائیب است، با سرسره بسیار بلند خود معروف شده است. سرسره ای که فرد را از ارتفاعی معادل ده طبقه به پایین فرستاده و خاطره غوطه وری شاد و شگفت انگیز را برایش جاودانه می نماید.

در خاتمه نظر شما در خصوص این گشت و گذار چیست؟ آیا این امکانات شما را نیز وسوسه کردند که به دل اقیانوس زده و مسافرت و هیجان را در کنار هم تجربه کنید؟ امیدواریم شما نیز روزی مهمان یکی از این کشتی های تفریحی متفاوت بوده و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / zablog.info
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1567

به "همه چیز درباره کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "همه چیز درباره کشتی کروز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید