ادامه رگبارهای پراکنده در منطقه ها مختلف کشور

به گزارش سهندبلاگ، از امروز تا اوائل هفته آینده بارش های پراکنده باران را در برخی نقاط پیش بینی کرده می شود دمای هوا در شرق سواحل خزر بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد طی امروز و فردا کاهش می یابد.

ادامه رگبارهای پراکنده در منطقه ها مختلف کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امروز در برخی منطقه ها جنوب کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال فارس، ارتفاعات مازندران و تهران طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

فردا در شمال شرق فارس، نوار غربی اصفهان، جنوب یزد، ارتفاعات استان های کرمان، هرمزگان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رشد ابر همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

روزهای جمعه و شنبه در بخش هایی از شمال غرب، ارتفاعات البرز، مرکز، شمال و شرق فارس، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار پراکنده پیش بینی می شود، طی روز یکشنبه علاوه بر منطقه ها ذکر شده در منطقه های از غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

امروز در استان های البرز، قزوین، مرکزی، قم، جنوب تهران و اصفهان افزایش سرعت باد و در خوزستان، ایلام و بوشهر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به ویژه طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می شود و همچنین فردا در نوار شرقی کشور و طی روزهای جمعه و شنبه علاوه بر نوار شرقی در منطقه های از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در منطقه ها مستعد دور از انتظار نیست.

امروز و فردا دمای هوا در شرق سواحل خزر بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، از امروز تا آخر هفته شرق دریای عمان مواج پیش بینی می شود همچنین از بعد از ظهر امروز تا فردا خلیج فارس به ویژه بخش های مرکزی آن مواج خواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14518

به "ادامه رگبارهای پراکنده در منطقه ها مختلف کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه رگبارهای پراکنده در منطقه ها مختلف کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید