از محصولات خود در زمینه مبارزه با کرونا فایل ویدئویی تهیه کنید

به گزارش سهندبلاگ، معاونت علمی با معرفی طیف گسترده محصولات فراوری شده در زمینه مقابله با کرونا، می خواهد به عنوان پلی میان مردم و شرکت های دانش بنیان عمل کند پس، از محصولات خود برای آن ها فیلم ارسال کنید.

از محصولات خود در زمینه مبارزه با کرونا فایل ویدئویی تهیه کنید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور؛ فعالیت معاونت علمی در زمینه مقابله با ویروس کرونا تنها به فراوری و گسترش محصولات و تجهیزات دانش بنیان محدود نمی گردد. این معاونت سعی دارد تا با معرفی طیف گسترده محصولات فراوری شد، به عنوان پلی میان مردم و شرکت های خلاق و دانش بنیان عمل کند.

در این راستا علاوه بر شرکت های دانش بنیان، شرکت های خلاق نیز با فراوری خدمات و محصولات مختلف، سعی دارند تا موجب تسهیل ایام قرنطینه و گذار از بیماری شوند.

دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق با انتشار یک فراخوان از شرکت های خلاق، استارتاپ ها و فعالین این عرصه دعوت کرد تا محصولات و خدمات مرتبط با این بیماری اعم از تجهیزات، سامانه های آنلاین،. را به این دبیرخانه معرفی نمایند.

مجموعه ها و شرکت های که در زمینه مقابله با این ویروس محصولات و خدماتی عرضه می نمایند، می توانند فراوریات خود را در قالب فایل ویدوئی یا متنی به این دبیرخانه معرفی نمایند. فایل های ویدوئی باید حداکثر در 5 دقیقه و در قالب موشن گرافی یا مستند باشد. همچنین فایل مورد نظر باید صرفاً به شرح عنوان و اهمیت محصول یا خدمت خود بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7938

به "از محصولات خود در زمینه مبارزه با کرونا فایل ویدئویی تهیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از محصولات خود در زمینه مبارزه با کرونا فایل ویدئویی تهیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید