اصفهانیان: برای اینکه حقی از تیم ها ضایع نشود داوران را افزایش دادیم، برای شرکت در انتخابات تابع قانون هستیم

به گزارش سهندبلاگ، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام نمود، برای شرکت در انتخابات این فدراسیون تابع قانون است.

اصفهانیان: برای اینکه حقی از تیم ها ضایع نشود داوران را افزایش دادیم، برای شرکت در انتخابات تابع قانون هستیم

به گزارش خبرنگاران، فریدون اصفهانیان درباره افزایش داوران مسابقات فوتبال گفت: وقتی دیدیم که کشور از نظر شیوع بیماری کرونا رو به نزول است و برای اینکه حقی از تیم ها ضایع نگردد تصمیم به افزایش داوران گرفتیم. ما VAR را هم نداریم و به خاطر جلوگیری از اشتباهات داوران این تصمیم را گرفتیم تا تیم ها از اشتباهات داوری آسیب نبینند.

وی در خصوص انتخاب داوران از استان های مختف گفت: داوران شایسته از همه استان ها انتخاب خواهند شد. سیستان و بلوچستان هم یکی از استان های ماست و با توجه به توانایی و ظرفیت داوران انتخاب می کنیم. این موضوع که می گویند به خاطر انتخابات فدراسیون داوران را انتخاب می کنیم، درست نیست. نه ما و نه فدراسیون فوتبال چنین قصدی را نداریم. ما به خاطر شیوع کرونا تصمیم به حذف داوران کنار دروازه گرفتیم، ولی در حال حاضر با توجه به اینکه پروتکل های بهداشتی اجرا می گردد، ما تعداد داوران را افزایش دادیم.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به شائبه هایی که پیرامون او و مؤمنی پیش آمده است، اعلام نمود: در این خصوص صد بار شرح داده شده است. حتی فدراسیون فوتبال و کمیته حقوقی هم پس از آنالیز جدی، نهایتاً به این نتیجه رسیدند که آن چک به خاطر ضمانت بوده است تا مشکل ساز نباشد.

اصفهانیان درباره این موضوع که دبیرکل فدراسیون اعلام نموده که انتخابات فدراسیون 10 اسفند برگزار خواهد شد، توضیح داد: با توجه به زمان بندی که فیفا اعلام نموده است دوستان کار می نمایند و ان شاءالله انتخابات سالمی را در پیش خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که در انتخابات شرکت خواهد نمود یا خیر، گفت: بستگی به شرایط دارد و باید ببینیم فضا برای شرکت در انتخابات چگونه خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که او قرارداد مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال را امضا نموده بود، گفت: آن قرارداد توسط رئیس فدراسیون بسته شده بود که ما هم تفویض اختیار نموده بودیم که ایشان با سرمربی تیم ملی قرارداد را ببندند. ما هم بعد از چند روز به خاطر اینکه آن قرارداد را رؤیت کردیم، امضا کردیم.

اصفهانیان در واکنش به این موضوع که افرادی که قرارداد ویلموتس را امضا نموده اند نمی توانند در انتخابات فدراسیون شرکت نمایند، توضیح داد: من نمی دانم این مسائل را چه کسی گفته است، ولی ما تابع قانون هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که خبری مطرح شده مبنی بر اینکه شرکت شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را می خواهد به مزایده بگذارد، گفت: خیلی خبرها منتشر می گردد و هر کس هر چیزی را می تواند از خودش می گوید. یک مرجعی وجود دارد و کسانی که پیگیر هستند، باید جوابگو باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12030

به "اصفهانیان: برای اینکه حقی از تیم ها ضایع نشود داوران را افزایش دادیم، برای شرکت در انتخابات تابع قانون هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیان: برای اینکه حقی از تیم ها ضایع نشود داوران را افزایش دادیم، برای شرکت در انتخابات تابع قانون هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید