اعتراف ترامپ به هدف قرار دادن معیشت مردم ایران

به گزارش سهندبلاگ، ترامپ از اینکه تحریم ها باعث ایجاد مسائل معیشتی مردم ایران شده است ابراز خرسندی نموده و اعتراف کرد که آمریکا معیشت مردم عادی را هدف قرار داده است.

اعتراف ترامپ به هدف قرار دادن معیشت مردم ایران

به گزارش، دونالد ترامپ قبل از سوار شدن به هواپیمای مخصوص رئیس جمهور آمریکا برای عزیمت به ایالت آیووا، از اینکه تحریم ها باعث ایجاد مسائل معیشتی برای مردم ایران مانند ایجاد تورم و کاهش ارزش پول شده ابراز خرسندی نموده و اعتراف کرد که آمریکا معیشت مردم عادی را هدف قرار داده است.

این در حالی است که مقامات دولت های مختلف آمریکا همیشه ادعا می نمایند هدف از اِعمال تحریم ها فشار بر حکومت ایران است نه مردم.

دونالد ترامپ در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا به گفت وگوی مسالمت آمیز با مقام های ایران امیدوار است، گفت: امیدوارم درباره ایران همه چیز خوب پیش برود. ایران کشوری است که به خاطر این همه تحریم و مسائل دیگر به کشور کاملاً متفاوتی نسبت به زمانی که من اینجا آمدم، تبدیل شده است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه به بازگو کردن ادعا هایی پرداخت که در بسیاری از سخنرانی هایش علیه ایران آن ها را مطرح نموده است. او گفت: وقتی من اینجا آمدم، آن ها همه جا حضور داشتند و باعث ایجاد تروریسم و مسائل دیگر می شدند. الان آن کار ها را انجام نمی دهند و فکر می کنم بیشتر از هر زمان دیگر به آمریکا احترام می گذارند.

ترامپ در خاتمه مدعی شد: ایران کلی مسائل دارد و من دوست دارم به آن ها برای حل این مسائل یاری کنم. ببینیم چه پیش می آید، ولی آن ها تورم شدید دارند. پولشان بی ارزش شده است. نمی گردد یک قرص نان خرید! کلی مسائل در ایران هست و این کشور نسبت به دو سال و نیم پیش خیلی فرق نموده است. حوزه های بزرگی تحریم بودند، ولی فکر می کنم بزرگترین کار و مهم ترین کار وقتی بود که من توافق هسته ای ایران را لغو کردم که توافق نامناسبی بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2103

به "اعتراف ترامپ به هدف قرار دادن معیشت مردم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ترامپ به هدف قرار دادن معیشت مردم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید