اعلام صدور رأی عیسی آل کثیر در CAS

به گزارش سهندبلاگ، باشگاه پرسپولیس در آخرین درخواست خود از دادگاه عالی ورزش خواسته است حکم نهایی پرونده عیسی آل کثیر را حداکثر تا تاریخ 26 آذر ماه صادر کند.

اعلام صدور رأی عیسی آل کثیر در CAS

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دادگاه CAS هفته گذشته و پس از دریافت لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در پرونده عیسی آل کثیر، تا تاریخ 24 آذر ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت داد که لایحه خود درباره این پرونده را به دادگاه عالی ورزش ارائه کند.

باشگاه پرسپولیس در همین زمینه طی نامه ای به دادگاه CAS درخواست کرده است تا این دادگاه حداکثر حکم نهایی خود درباره پرونده آل کثیر را تا تاریخ 26 آذر ماه اعلام کند تا این بازیکن در صورت بخشیده شدن بتواند در فینال آسیا پرسپولیس را همراهی کند.

بر همین اساس نیز افشین پیروانی امروز (شنبه) در گفت و گویی درباره اینکه آیا آل کثیر همراه تیم به قطر خواهد رفت یا خیر، شرح داد: ما برای حضور آل کثیر محدودیت داریم و این بازیکن همراه ما به قطر نخواهد آمد. این صحبت های پیروانی براساس حکم قبلی AFC و محرومیت این بازیکن مطرح شده و فعلاً حکم نهایی این پرونده از سوی دادگاه CAS صادر نشده است. هر چند طبق گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس، شانس بخشیده شدن آل کثیر و حضور این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان آسیا کم است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11825

به "اعلام صدور رأی عیسی آل کثیر در CAS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام صدور رأی عیسی آل کثیر در CAS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید