امید پریشیچ به قطعی شدن قراردادش با بایرن مونیخ

به گزارش سهندبلاگ، هافبک کرواتی که تابستان سال جاری از اینتر به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست، امیدوار است قراردادش با این تیم قطعی گردد.

امید پریشیچ به قطعی شدن قراردادش با بایرن مونیخ

به گزارش خبرنگاران، ایوان پریشیچ می گوید شرایطی مهیا گردد که او مجبور نباشد در انتها فصل به تیم اصلی اش یعنی اینتر برگردد. او تابستان سال جاری بعد از آنکه نتوانست رضایت آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری را جلب کند، در فهرست بازیکنان مازاد تیم نهاده شد و برای یک فصل به بایرن مونیخ قرض داده شد. در قرارداد او با باواریایی ها بندی وجود دارد که به تیم آلمانی اجازه می دهد با پرداخت 25 میلیون یورو این قرارداد را قطعی کند. پریشیچ در هفته های نخست فصل جاری بوندس لیگا عملکرد قابل قبولی داشته و همین موضوع سبب شده است که کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از احتمال طولانی تر شدن حضور این هافبک آلمانی در آلیانتس آره نا سخن به میان آورد.

پریشیچ در گفت و گو با سایت باشگاه بایرن مونیخ درباره اینکه آیا احتمال قطعی شدن قراردادش با این تیم وجود دارد گفت: بله من هم فکر می کنم که احتمالش وجود دارد. تا الان برای من همه چیز در بایرن مونیخ مثبت پیش رفته است، چه از نظر زندگی شخصی چه از نظر حرفه ای. من قراردادی یک ساله دارم که امکان تبدیل آن به قرارداد قطعی هست اما می خواهم قدم به قدم پیش بروم. ببینیم چه می گردد.

پریشیچ که سال 2015 از تیم ولفسبورگ به اینتر پیوست، 4 فصل در نیمه آبی شهر میلان بازی کرد و 163 بار پیراهن این تیم را پوشید. او در این مدت 40 گل زد و 37 پاس گل داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5274

به "امید پریشیچ به قطعی شدن قراردادش با بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید پریشیچ به قطعی شدن قراردادش با بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید