انجام 10 بازی طی 38 روز، چرا دارو 48 ساعت قبل از بازی تغییر کرد؟

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرزاد حسین خانی عصر آدینه در نشست خبری پس از بازی مس نوین کرمان و پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور با تبریک برد پرسپولیس گفت: برای این بازی برنامه ریزی و پلن های یک، دو و سه داشتیم اما متأسفانه با گلی که در دقیقه 38 دریافت کردیم، برنامه ریزی های بهم ریخت و نتواستیم سراغ پلن های بعدی برویم.

انجام 10 بازی طی 38 روز، چرا دارو 48 ساعت قبل از بازی تغییر کرد؟

وی با اشاره به اینکه اختلاف سطح کیفی بازیکنان در این بازی نتیجه بازی را رقم زد، اضافه نمود: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم چرا که برای عمل به توضیح وظایفشان تمام تلاششان را کردند.

حسین خانی توضیح داد: با توجه به اینکه شرایط برابری نداشتیم از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی گفت: فدراسیون چگونه برنامه ریزی نموده که مس نوین طی 38 روز 10 بازی انجام داده است! مطمئناً امکانات و شرایط یک تیم لیگ دویی به گونه ای نیست که طی مدت گفته شده 10 بازی انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال مس نوین همچنین گفت: اتفاقاتی قبل از بازی رخ داد که نمی خواهم به آن دامن بزنم اما به هر حال بر ذهنیت بازیکنان، کادر فنی و باشگاه تأثیرگذار بود. مگر می گردد 48 ساعت مانده به بازی یک دفعه داور بازی را عوض نمایند؟ دلیل این کار چیست؟ ما امروز روی یکی دو صحنه (یک صحنه آفساید و یک صحنه خطا پشت 18 قدم برای تیم حریف) اعتراض شدید داشتیم و فیلم بازی هم موجود است.

وی در مورد عملکرد بازیکنانش بیان نمود: در بحث توضیح وظایفی که به بازیکنان در فاز دفاع و حمله داده بودیم، رضایت 60 تا 70 درصدی دارم. اگر بچه ها احساس مسئولیت بیشتری در انجام توضیح وظایفشان داشتند می توانستیم بازی زیباتری را ببینیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12927

به "انجام 10 بازی طی 38 روز، چرا دارو 48 ساعت قبل از بازی تغییر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 10 بازی طی 38 روز، چرا دارو 48 ساعت قبل از بازی تغییر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید