دفاتر جدید برای صدور پاسپورت در کانادا راه اندازی شد

به گزارش سهندبلاگ، با بازگشایی چهار دفتر نو صدور پاسپورت در کشور حال شهروندان می توانند مدارک سفر خود را خیلی سریع تر دریافت نمایند.

دفاتر جدید برای صدور پاسپورت در کانادا راه اندازی شد

روز چهارشنبه کارینا گولد، وزیر خانواده، بچه ها و توسعه اجتماعی خبر بازگشایی دفاتر تازه صدور پاسپورت در آنتاریو، کبک، Prince Edward Island و آلبرتا را گفت.

به این ترتیب آن دسته از کانادایی ها که ماه هاست برای دریافت پاسپورت خود در صف انتظار هستند و مدارک آن ها برای مدت نامعلوم در فرایند رسیدگی به جای مانده، می توانند به حل مسائل امیدوار باشند.

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

گولد در اینباره گفت: اداره Service Canada بطور دائم مشغول شناسایی و اجرای راهکار های تازه برای بهبود روند رسیدگی به درخواست ها و بهبود تجربه کاربری کانادایی هاست. ما به کوشش خود برای تسهیل دسترسی تمام کانادایی ها به خدمات خود ادامه خواهیم داد.

پیش از این در ماه جولای Service Canada پنج دفتر پاسپورت تازه را بازگشایی نموده بود. این دفاتر در Brampton، Whitby، Pointe-Claire، Calgary Sundance و ریچموند قرار داشتند.

مکان دفاتر تازه عبارتند از:

Trois-Rivieres، کبک

Sault Ste. Marie، آنتاریو

Charlottetown, Prince Edward Island

Red Deer، آلبرتا

بر این اساس علاوه بر آنکه می توان پاسپورت خود را در این مراکز دریافت کرد شرایط برای ثبت درخواست تازه نیز وجود دارد.

بگفته Employment and Social Development Canada برخلاف دیگر مراکز Service Canada در دفترهای تازه خدمات ده روزه نیز ارائه می گردد. در این فرایند مدت زمان لازم از ثبت درخواست پاسورت تازه تا صدور آن تنها 10 روز خواهد برد. کسانی که می خواهند پاسپورت خود را سریع تر تحویل بگیرند باید به مراکزی که خدمات Express یا Urgent pick-up را ارائه می دهند مراجعه نمایند.

طی هفته های آینده نیز احتمالا شاهد بازگشایی دفاتر تازه خدمات پاسپورت در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

منبع: Daily Hive

انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18284

به "دفاتر جدید برای صدور پاسپورت در کانادا راه اندازی شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "دفاتر جدید برای صدور پاسپورت در کانادا راه اندازی شد" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاتر جدید برای صدور پاسپورت در کانادا راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید