بازی 20 دقیقه متوقف شد ، بازیکنان در چمن استراحت کردند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور یکشنبه شب تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر صنعت نفت آبادان به سرانجام رسید.

بازی 20 دقیقه متوقف شد ، بازیکنان در چمن استراحت کردند

* گل های صنعت نفت در این بازی را رضا جبیره (31) و محمود مطلق زاده (70) به ثمر رساندند.

* این بازی را مرتضی منصوریان با کمک قهرمان نجفی و یعقوب سخندان سوت زد و در آن به محمود مطلق زاده، مصطفی احمدی (صنعت نفت) و محمود شفیعی (پارس جنوبی) کارت زرد نشان داد.

*صنعت نفت آبادان در این بازی با ترکیب: محمد دریس، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه، سید محمد قریشی، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، محمدرضا غبیشاوی (63- مهدی مؤمنی)، محمود مطلق زاده (83- امید حامدی فر)، طالب ریکانی، میلاد جهانی و رضا جبیره (76- احمد شریعت زاده) و هدایت بهنام سراج وارد میدان شد.

* پارس جنوبی جم نیز با ترکیب مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، میلاد باقری، میلاد خدایی اصل، آدام همتی (76- احمد بهاروندی)، محمود شفیعی، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، پوریا آریاکیا (65- متین کریم زاده)، رضا خالقی فر و امین منوچهری (76- محمد نوری) و هدایت هومن افاضلی در برابر حریف صف آرایی کرد.

* تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم بعد از دوری چهار ماهه از شرایط مسابقات رسمی در حالی برابر هم صف آرایی می کردند که هر دو تیم شرایط نسبتاً مشابهی داشتند. مسائل مالی تیم های تحت پوشش وزارت نفت و غیبت چند بازیکن اصلی از جمله نکات مشابه در تیم های نفت آبادان و پارس جم در بازی یکشنبه شب محسوب می شدند.

* نیمه اول تا دقیقه 27 بدون حادثه خاصی پیش می رفت و توپ اکثراً در میانه میدان بین بازیکنان دوتیم ردوبدل می شد که ناگهان برق ورزشگاه تختی آبادان قطع شد و داور مسابقه ناچار به توقف جریان بازی شد. پس از سپری شدن حدود 20 دقیقه، مشکل برق ورزشگاه برطرف شد و بازیکنان تیم نفت آبادان در دقیقه 31 روی یک ضربه شروع مجدد با ضربه نهایی رضا جبیره دروازه پارس جنوبی را گشودند تا وقت نخست را با رجحان به پایان برسانند.

* زردپوشان صنعت نفت در نیمه دوم ابتدا به حفظ نتیجه پرداختند و بعد از کنترل فشار اولیه پارس جنوبی رفته رفته به دروازه تیم میهمان نزدیک شدند و در دقیقه 70 روی یک کار ترکیبی با ضربه محمود مطلق زاده به گل دوم دست یافتند تا این دیدار خانگی را با پیروزی تمام کنند و به ادامه لیگ برای کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شوند.

* تعدادی از هواداران آبادانی از بالای ساختمان های مجاور ورزشگاه به تماشای بازی پرداختند.

* عیسی آل کثیر، عبدالله ناصری و مسلم مجدمی سه بازیکن نفت آبادان و بابک حاتمی بازیکن شاهین بوشهر به دلیل محرومیت در این مسابقه غیبت داشتند.

* بختیار رحمانی و سید فاخر تهامی از نفت آبادان و علی عبدالله زاده، محسن فروزان، مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، ایمان باصفا و امیرحسین رفیعی از پارس جم به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم هایشان در این دیدار نشدند.

* بازیکنان در بین دو نیمه به دلیل قطع بودن برق رختکن های ورزشگاه نتوانستند راهی رختکن شوند و در همان کناره زمین چمن به سپری کردن استراحت 15 دقیقه ای پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9468

به "بازی 20 دقیقه متوقف شد ، بازیکنان در چمن استراحت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی 20 دقیقه متوقف شد ، بازیکنان در چمن استراحت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید