برگزاری جلسه کمیسیون داوران فدراسیون کشتی با حضور دبیر

به گزارش سهندبلاگ، جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور صبح امروز (دوشنبه) با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار گردید.

برگزاری جلسه کمیسیون داوران فدراسیون کشتی با حضور دبیر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه با اشاره به حضور محمد مصلایی پور به عنوان یک داور جوان المپیکی و آینده دار به عنوان سرپرست کمیسیون داوران از همه داوران خواست که از وی حمایت لازم را به عمل آورند.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: باید اتحاد و همدلی بین داوران کشور بیشتر گردد و به جهت ارتقاء سطح فنی داوری کشتی می بایست کاهش منطقی در تعداد داوران بین المللی داد و هم اکنون تعداد داوران بین المللی ایران بالاست.

در ادامه توضیحاتی به اعضا در خصوص اپلیکیشن داوری داده و مقرر شد پس از اعمال پیشنهادات اعضاء این اپلیکشین که با هدف شفاف سازی و اجرای عدالت در داوری ساخته شده است به زودی روی سایت فدراسیون کشتی بارگذاری گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه حق الزحمه های داوری بود که افزایش آن با توجه به تورم موجود، مورد تأیید رئیس فدراسیون نهاده شد.

برنامه ریزی کمیسیون داوران جهت جذب قهرمانان به حرفه داوری و همچنین تعداد مدرسین داوری کشور در رشته های مختلف از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود ضمن اینکه در خصوص رتبه بندی داوران به جهت حضور در مسابقات به خصوص استفاده از بهترین داوران در مسابقات لیگ برتر و مسابقات انتخابی تیم ملی، مورد تأکید اعضاء نهاده شد.

مصوبات این جلسه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10934

به "برگزاری جلسه کمیسیون داوران فدراسیون کشتی با حضور دبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه کمیسیون داوران فدراسیون کشتی با حضور دبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید