برترین هتل رشت را برای اقامت بشناسید!

به گزارش سهندبلاگ، رشت همان مادر شهر گیلان با باران و سرسبزی اش می تواند دل هرکسی را ببرد. شهری که با غذاهای خوش رنگ و لعاب، بازار معروف و میدان شهرداری اش در قلب جنگل های گیلان نشسته و با مردمان خوش خلقش میزبان مسافران بسیاری در هر فصل از سال است. اگر در آینده نزدیک برنامه سفر به رشت را چیده اید، و تنها در پی هتلی مناسب برای اقامت هستید، این مطلب خبرنگاران تریپ را از دست ندهید و با ما همراه باشید و برترین اقامت را در این شهر تجربه کنید.

برترین هتل رشت را برای اقامت بشناسید!

هتل کادوس بزرگ رشت

هتل کادوس رشت هتل 5 ستاره زیبای این شهر با سابقه ای طولانی در هتلداری ست. فضای خوب، نزدیکی به رستوران های رشت، پرسنل حرفه ای و خوش برخورد، امکانات متنوع و کامل، کیفیت غذای قابل قبول و تمیزی اتاق ها از مواردی هستند که مسافران هتل کادوس به عنوان نقاط قوت ذکر نموده اند. هتل 90 اتاق و واحد اقامتی دارد که در سفر به رشت، برای استراحت راحت و آرامند.

رستوران شکم الملوک هتل کادوس در رشت و بین مسافران این شهر معروفیت خاصی دارد. علاوه بر غذاهای ایران خوش طعم، غذاهای فرنگی هم در اینجا طبخ می گردد. ماهی قزل آلا، جوجه رشتی، کباب شیشلیک و استیک از غذاهای پرطرفدار در این رستوران به شمار می روند. سالن همایش و کنفرانس، زمین تنیس، اینترنت، روم سرویس و سفره خانه هم از دیگر امکانات و خدمات هتل کادوس هستند.

موقعیت مکانی هم از دیگر مزایای هتل کادوس است که نباید از قلم انداخت! 10 دقیقه که از هتل رانندگی کنید، به مرکز شهر، بازار دیدنی و مجذوب نماینده رشت و میدان شهرداری می رسید. خانه آوانسیان، خانه موزه میرزا کوچک خان جنگلی و سبزه میدان را هم در فهرست مکان هایی که باید در سفر رشت ببینید، قرار دهید.

آدرس هتل کادوس رشت: بلوار آزادی، خیابان منظریه

جزئیات امکانات هتل کادوس بزرگ رشت را مشاهده و با برترین قیمت از خبرنگاران رزرو کنید.

هتل شبستان رشت

هتل 4 ستاره شبستان، یکی از هتل های مورد علاقه مسافران رشت است. پرسنل خونگرم، اتاق های تمیز و مرتب و کیفیت خوب غذا از مزایای هتل به شمار می روند. علاوه بر اینکه در خود هتل رستوران و کافه وجود دارد، در چند قدمی محل اقامتتان هم برای صرف غذا چندین گزینه متنوع قرار گرفته. روم سرویس 24 ساعته، سالن همایش، اینترنت و تاکسی سرویس از دیگر خدمات و امکانات هتل شبستان رشت هستند.

هتل شبستان به ایستگاه اتوبوس و تاکسی نزدیک است و به راحتی به دیگر نقاط شهر می توانید رفت و آمد کنید. از هتل تا بازار رشت، میدان شهرداری و مرکز شهر هم تنها 10 دقیقه با خودرو طول می کشد.

آدرس هتل شبستان رشت: میدان گلسار، نبش خیابان بنت الهدی، بن بست اول

جزئیات امکانات هتل شبستان رشت را مشاهده و با برترین قیمت از خبرنگاران رزرو کنید.

راهنمای سفر به رشت؛ شهر باران و غذاهای ترش!

هتل پامچال رشت

هتل پامچال رشت با 3 ستاره، یکی از هتل های قدیمی و باسابقه رشت است. هتلی که با اتاق و سوئیت های متنوع و ظرفیت های مختلف، برای سفرهای خانوادگی و کاری به رشت از گزینه های ایده آل اقامتی ست. تمیزی و مرتب بودن فضای هتل و اتاق ها، موقعیت مکانی مناسب، کیفیت خوب صبحانه و غذا، برخورد و میزبانی پرسنل همگی از دلایلی هستند که مسافران هتل پامچال را برای اقامت در رشت انتخاب می نمایند.

خدمات خانه داری، رستوران ایران، کافی شاپ، روم سرویس و تاکسی سرویس از خدمات و امکانات هتل پامچال رشت هستند. مراکز خرید، رستوران ها و کافه ها، دیدنی ها و مکان های تفریحی رشت در نزدیک هتل قرار دارند.

آدرس هتل پامچال رشت: خیابان امام، میدان مصلی

جزئیات امکانات هتل پامچال رشت را مشاهده و با برترین قیمت از خبرنگاران رزرو کنید.

هتل آپارتمان صبوری رشت

اگر در بین هتل های رشت در پی اقامتی ارزان و راحت هستید، هتل آپارتمان صبوری گزینه مناسبی می تواند باشد. از سوئیت های VIP تا آپارتمان های دو تا پنج نفره در این هتل آپارتمان 3 ستاره قابل رزرو است. کادر حرفه ای و خوش برخورد، محیط آرام و مناسب برای استراحت، تمیزی و قرار گرفتن در مرکز شهر از نقاط قوت هتل آپارتمان صبوری رشت است.

فضای بازی بچه ها، فضای سبز، کافی شاپ، اینترنت و روم سرویس هم برای مهمانان هتل آپارتمان فراهم شده. عمارت کلاه فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی و موزه تمبر از مکان های دیدنی رشت و نزدیک به محل اقامتتان هستند.

آدرس هتل آپارتمان صبوری رشت: خیابان رسالت، پشت پمپ بنزین خطیبی، روبروی پارک شهید گلستانی

جزئیات امکانات هتل آپارتمان صبوری رشت را مشاهده و با برترین قیمت از خبرنگاران رزرو کنید.

معرفی جاهای دیدنی رشت برای علاقمندان سفر به این شهر

رزرو هتل های رشت از خبرنگاران

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18459

به "برترین هتل رشت را برای اقامت بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل رشت را برای اقامت بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید