به دنبال سهمیه بازی های المپیک 2020 هستم، هیچ حمایتی از من نشده است

به گزارش سهندبلاگ، نایب قهرمان مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا گفت: در سال آینده در رده سنی جوانان قهرمانی آسیا شرکت خواهم کرد و به دنبال کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 هستم.

به دنبال سهمیه بازی های المپیک 2020 هستم، هیچ حمایتی از من نشده است

بهاره دنیا تیغ در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: متولد 1379 هستم و پنج سال در رشته دو و میدانی فعالیت داشته و دو سال به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت می کنم.

وی در رده سنی بزرگسالان نیز رتبه دوم را در مسابقات بین المللی تهران که در آن 8 کشور شرکت نموده بودند، کسب نموده ام، توضیح داد: در دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند با رکورد 4:51:26 مدال نقره دوی 1500 متر را کسب کردم و رکورد ملی نوجوانان را جا به جا کردم.

نایب قهرمان مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا گفت: در سال آینده در رده سنی جوانان قهرمانی آسیا شرکت خواهم کرد و به دنبال کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 هستم. مربی ام نمی تواند در محل تمرین من در دانشگاه فردوسی حاضر گردد و باید برای این که مربی ام بالای سرم باشد به طرقبه بروم.

دنیا تیغ با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان استان باید به ورزش بانوان بیشتر اهمیت بدهند، گفت: من تنها بانوی حاضر از استان در مسابقات آسیای بودم و در بین نفرات شرکت کننده از ایران تنها مدال نقره این مسابقات را برای کشورم کسب کردم اما تا به امروز هیچ اقدام و حمایتی از سوی هیئت دو و میدانی انجام نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6771

به "به دنبال سهمیه بازی های المپیک 2020 هستم، هیچ حمایتی از من نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال سهمیه بازی های المپیک 2020 هستم، هیچ حمایتی از من نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید