تدوین پروتکل بهداشتی برای باشگاه های ورزشی، شرایط قهرمانان پایش می گردد

به گزارش سهندبلاگ، به دنبال برگزاری چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، پروتکل بهداشتی باشگاه های ورزشی تدوین شد.

تدوین پروتکل بهداشتی برای باشگاه های ورزشی، شرایط قهرمانان پایش می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، ظهر امروز در فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور دو تن از نمایندگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر نیک فرجام و دکتر پورقریب، دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون و دیگراعضای ستاد برگزار گشت.

اهم صحبت ها و مباحث جلسه امروز، تهیه پروتکل بهداشتی باشگاه های ورزشی و فراهم آوردن زیرساخت اینترنتی برای ثبت اطلاعات باشگاه داران و متعهد شدن آنها به پایبندی به این پروتکل بود.

در این نشست همچنین گزارشی از آخرین شرایط شیوع بیماری در سطح کشور مورد بحث و آنالیز نهاده شد و اعضا به بیان نقطه نظرات خود در مورد اقدامات اجرا شده در حوزه ورزش پرداختند.

سپس گزارشی از اقدامات ستاد مقابله با کرونا در ورزش در چهار استان به وسیله ویدئو کنفرانس ارائه شد که در این رابطه دکتر محمدرضا گلدوزیان رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی، دکتر محمد گل فشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم، دکتر کیوان اسدپور رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان و دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان مازندران گزارش مبسوطی را به سمع و نظر اعضای حاضر در نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه کردند و به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

از جمله مصوبات این نشست، در مورد پایش شرایط قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در سراسر کشور بود که مقرر شد در این خصوص تیم های عملیاتی ستاد مرکزی و هیات های استانی، گزارش جامعی از آخرین شرایط قهرمانان ورزش کشور تهیه و تدوین نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7992

به "تدوین پروتکل بهداشتی برای باشگاه های ورزشی، شرایط قهرمانان پایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین پروتکل بهداشتی برای باشگاه های ورزشی، شرایط قهرمانان پایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید