ترکیب تیم والیبال بانوان ایران تعیین شد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، مرحله نهایی رقابت های انتخابی زنان دنیا در گروه ب آسیا از 29 شهریور تا 2 مهرماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می گردد.

ترکیب تیم والیبال بانوان ایران تعیین شد

رقابت های گروه ب انتخابی قهرمانی زنان دنیا در آسیا با حضور تیم های ایران، کره شمالی، تایلند، کره جنوبی و ویتنام پیگیری می گردد و دو تیم برتر سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا در سال 2018 که به میزبانی ژاپن برگزار می گردد، به دست می آورند.

از قاره آسیا علاوه بر ژاپن به عنوان میزبان چهار تیم سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا سال 2018 را به دست می آورند که دو تیم دیگر نیز در مسابقات گروه الف به میزبانی قزاقستان معین می شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران 14 بازیکن انتخابی خود برای حضور در این رقابت ها را به توضیح زیر بیان کرد:

مهسا صابری، مهسا کدخدا، مینا روستا، ندا چملانیان، الهام فلاح، تهمینه درگزنی، فاطمه امینی، شبنم علیخانی، مونا دریس محمودی، هاله متقیان، زهرا بخشی، مونا آشفته، فاطمه حسنی و مهتا یحیی پور.

تیم ملی والیبال بانوان ایران روز چهارشنبه 29 شهریورماه در نخستین مسابقه خود به مصاف تایلند میزبان این رقابت ها می رود. کره شمالی، کره جنوبی و ویتنام دیگر حریفان ایران هستند که به ترتیب در روزهای 30، 31 شهریورماه و دوم مهرماه ملی پوشان کشورمان به مصاف آنان می روند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2603

به "ترکیب تیم والیبال بانوان ایران تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم والیبال بانوان ایران تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید