تست توهم نوری چشم: چند گورخر را می توانید در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟

به گزارش سهندبلاگ، فقط یک شخص با هوش بالا می تواند در عرض 15 ثانیه تمام گورخرهای پنهان در تصویر را تشخیص دهد. آیا شما می توانید؟ اگر به تصویر با دقت نگاه کنید می توانید تعداد گورخرهای پنهان راحدس بزنید.

تست توهم نوری چشم: چند گورخر را می توانید در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟

خبرنگاران | به زبان ساده، توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی توانیم صحنه یا تصویری را که به وسیله چشمان خود دیده ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

به گزارش خبرنگاران ، توهمات نوری اتفاقی است که ما با تماشا یک تصویر یا صحنه به وسیله چشمان خود به راحتی فریب می خوریم یا اشتباه درک می کنیم. از آنجایی که حل کردن آن ها کمی مشکل است، مردم دوست دارند توهمات نوری بیشتری را کشف نمایند. توهم نوری همواره حس کنجکاوی را در بین مردم فعال می نمایند. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می نماید، بلکه کارایی مغز و چشم ها را در توسعه مهارت های مشاهده بهبود می بخشد.

فقط یک شخص با هوش بالا می تواند در عرض 15 ثانیه تمام گورخرهای پنهان در تصویر را تشخیص دهد. آیا شما می توانید؟ اگر به تصویر با دقت نگاه کنید می توانید تعداد گورخرهای پنهان راحدس بزنید. اگر پیروز به یافتن پاسخ نشدید، برای دانستن پاسخ صحیح به انتهای مطلب مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تعداد گورخرهای پنهان در تصویر

در مجموع شش گور خر در تصویر دیده می گردد.

منبع: فرادید
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18309

به "تست توهم نوری چشم: چند گورخر را می توانید در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "تست توهم نوری چشم: چند گورخر را می توانید در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست توهم نوری چشم: چند گورخر را می توانید در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید