توزیع بسته های غذایی 72 ساعته در کرمانشاه از امروز

به گزارش سهندبلاگ، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام نمود: بسته های غذایی 72 ساعته از امروز در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین توزیع می گردد.

توزیع بسته های غذایی 72 ساعته در کرمانشاه از امروز

مرتضی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین جزئیات امدادرسانی ها در مناطق متاثر از زلزله 6.4 ریشتری استان کرمانشاه، گفت: 87 تیم عملیاتی از شب گذشته فعالیت خود را شروع نموده اند که از این تعداد، 49 تیم از استان کرمانشاه و 38 تیم نیز از جمعیت هلال احمر استان های ایلام، کردستان، همدان و لرستان در مناطق زلزله زده حضور پیدا نموده اند.

وی ادامه داد: تیم های آنست هم در استان کرمانشاه مستقر هستند اما با توجه به اینکه احتیاجی به فعایت تیم های آمادگی و نگهداری سگهای تجسس وجود نداشت، این تیم ها در حالت اماده باش در استان حضور دارند. به علاوه تیم های واکنش سریع استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان در استان مستقر بوده و در حالت اماده باش کامل قرار دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ارزیابان جمعیت هلال احمر وضعیت روستای متاثر از زلزله را آنالیز کردند، توضیح داد: 13 روستا به دلیل ترک خوردگی های جزئی احتیاج به توزیع چادرهای امدادی داشت که این چادرها در میان متاثران از زلزله توزیع شد.

وی درباره توزیع بسته های غذایی 72 ساعته میان متاثران از زلزله، اعلام کرد: در حال حاضر چهار هزار بسته 72 ساعته در استان موجود است که این بسته ها، با توجه به احتیاج افراد آسیب دیده در میان آن ها توزیع می گردد. همچنین دو فروند بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات امدادهوایی در فرودگاه کرمانشاه مستقر شده است.

به گفته سلیمی آماده باش هلال احمر در کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 142

به "توزیع بسته های غذایی 72 ساعته در کرمانشاه از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته های غذایی 72 ساعته در کرمانشاه از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید