ثبت نام 616 داوطلب انتخابات شورا های اسلامی روستا در شهرستان همدان

به گزارش سهندبلاگ، فرماندار همدان گفت: 616 نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شورا های اسلامی روستا های شهرستان همدان ثبت نام کردند.

ثبت نام 616 داوطلب انتخابات شورا های اسلامی روستا در شهرستان همدان

به گزارش خبرنگار از ، محمد علی محمدی، فرماندار همدان از ورود قابل توجه جوانان و افراد دارای تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شورا های اسلامی روستا در شهرستان خبر داد و گفت: 616 نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شورا های اسلامی روستا های شهرستان همدان ثبت نام کردند.

محمد علی محمدی اضافه کرد: از 616 داوطلب ثبت نام شده 431 داوطلب مربوط به روستا های بخش مرکزی و 185 داوطلب مربوط به روستا های بخش شراء است.

او با بیان اینکه بخش مرکزی 53 روستا و بخش شراء 30 روستای واجد شرایط تشکیل شورا دارد اضافه کرد: در مجموع 287 کرسی عضویت شورا های اسلامی روستا در شهرستان همدان داریم.

محمدی با اشاره به مشارکت قابل توجه داوطلبان شورا های اسلامی در روستا های بخش مرکزی همدان شرح داد: 22 درصد از داوطلبان ثبت نام شده در بخش مرکزی سابقه عضویت در ادوار گذشته شورا های روستا را داشته اند و 78 درصد داوطلبان برای نخستین بار به این عرصه قصد ورود دارند.

محمدی یادآور شد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان شورا های اسلامی روستا در هیات های اجرایی و نظارت بخش طبق ماده 54 آیین نامه اجرایی مراتب تایید و رد صلاحیت در تاریخ دوم خرداد از سوی بخشداران به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13448

به "ثبت نام 616 داوطلب انتخابات شورا های اسلامی روستا در شهرستان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 616 داوطلب انتخابات شورا های اسلامی روستا در شهرستان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید