جدایی ارسلان مطهری از استقلال؟

به گزارش سهندبلاگ، تیم فوتبال استقلال این روز ها بازهم دچار مسائل زیادی شده است و بحران مالی در این تیم باعث شده آبی پوشان با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کنند.

جدایی ارسلان مطهری از استقلال؟

در این مدت بازیکنان زیادی در شرایط مبهمی قرار گرفتند که از مهم ترین این بازیکنان می توان به فرشید اسماعیلی اشاره کرد که به علت اعتراض به شرایط پرداختی ها، به تمرین استقلال نمی آید تا به نوعی حضورش در جمع آبی پوشان را تحریم کرده باشد.

یکی دیگر از بازیکنانی که این روزها، رضایت چندانی از شرایط استقلال ندارد هم، ارسلان مطهری است. این بازیکن با وجود اینکه همچنان در اعتراض زیادی به شرایط نکرده است، اما از شرایط مالی و پرداختی های اجرا شده رضایت چندانی دارد.

مطهری قصد دارد پس از خاتمه فصل و بررسی های موجود، با مدیران استقلال مذاکره کند و اگر بر سر مطالبات و تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسد از استقلال جدا می شود. این بازیکن همچنین تمایل زیادی به تعویق این مذاکره ندارد و برای روشن شدن تکلیفش، زمان زیادی به مدیران باشگاه استقلال نخواهد داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14386

به "جدایی ارسلان مطهری از استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ارسلان مطهری از استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید