جنگل سیاه آلمان Black Forest

به گزارش سهندبلاگ، جنگل سیاه آلمان

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آلمان یکی از جاذبه های بسیار زیبای آلمان یعنی جنگل سیاه را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی این کشور محسوب می گردد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

جنگل سیاه آلمان Black Forest

جنگل سیاه رشته کوه جنگلی در استان بادن-وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان است که از سوی جنوب و غرب محدود به درهٔ راین است. بلندترین قلهٔ این منطقه قلهٔ فلدبرگ با 1٬493 متر بلندی است. نام جنگل سیاه بخاطر رنگ سبز تیره در چشم مقدارای آنست که از رویش درختان کاج فراوان این جنگل پدید آمده است. کیک جنگل سیاه نیز از همین منطقه ریشه گرفته است.

این جنگل از غرب تا رود راین و از جنوب تا دامنه های کوه آلپ در سوییس کشیده شده است. البته که نام جنگل سیاه آلمان در همان نخستین بار شاید شوم به نظر برسد اما با ورود به آن وارد دنیایی شگفت انگیز از زیبایی خواهید شد.

تراکم درختان و بوته و بوته زار ها در جنگل سیاه آلمان به مقدار ای است که تجسم زیبایی وصف ناپذیری را در فکر به وجود می آورد و در آغوش آن خانه هایی موجود است که از سال های سال قبل بر جای مانده است، خانه هایی که سبک قرون وسطایی شان باعث شده تا توریستان زیادی جذب آن ها گردد. البته این جنگل از زمان های دور زادگاه داستان ها و قصه های زیادی بوده است، قصه هایی که بیشتر آن ها از شوم بودن آن گفته اند و افراد را از رفتن به آن منع نموده اند.

این منطقه از آن دست جاهایی است که همیشه پوشیده در مه است، گاهی این مه تا مقدار ای زیاد است که حتی تا 2 متری هم قابل رویت نیست. مشهورترین مسیر این جنگل جایی به نام تیمبرلند است که در اصل یک مسیر مارپیچ است که از میان انبوه درختان عبور می نماید، مسیری که پوشیده از برگ قرمز رنگ در ختان صنوبر است و هر لحظه این حقیقت را پر رنگ تر می نماید که ممکن است این جا همان جادوگر افسانه ای زندگی کند که برای رسیدن به اهداف خود کارهای وحشتناک زیادی می نماید و به گرگ تبدیل خواهد شد.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • خوراکی های سنتی آلمان
  • ویزای آلمان
  • انواع راه های مهاجرت به آلمان
  • برترین جاذبه های توریستی آلمان

حتی تا چند سال پیش تابلوهایی درمنطقه نصب شده بود که روی آن ها نوشته بود در این مسیرها قدم نگذارید، البته هیچ وقت تعیین نشد که دقیقا این تابلوها را چه کسی قرار داده اما بعضی از افراد محلی گفته اند که اتفاقات عجیب زیادی در جنگل سیاه آلمان افتاده و خود آن ها هم جرات ندارند تنها به این جنگل بروند.

همه این ها به کنار، درختان کاج شاخه دارد و بلند بالایی که مانع رسیدن درست نور خورشد می شوند، حس راز آلود بودن این جنگل را بیشتر می نمایند.

برترین زمان برای بازدید

با همه این ها در صورتی که دوست دارید تا مثل هزاران و میلیون ها توریست ماجراجوی دیگر شما هم از این منطقه تماشا کنید، اوایل فصل پاییز را برای آن انتخاب کنید. در فصل پاییز چندین لایه از برگ سراسر زمین را می پشاند و خش خش آن ها در کنار عبور گوزن های شاخدار چشم انداز ای بسیار رویایی را مجسم می نماید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19832

به "جنگل سیاه آلمان Black Forest" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل سیاه آلمان Black Forest"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید