جوان قاتل با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: یک جوان محکوم به اعدام پس از شش سال با گذشت اولیای دم از قصاص رهایی پیدا کرد.

جوان قاتل با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت

جباری تجری در تشریح جزییات این پرونده، اظهارکرد: حدود شش سال پیش چند کارگر ساختمانی در محل کار خود که یک پروژه ساخت و ساز بود، به دلایل نامعلومی باهم درگیر می شوند.

وی با بیان اینکه این درگیری قتل یکی از طرفین دعوا را بدنبال داشت، توضیح داد: پس از ورود نیروهای انتظامی و دستگیری قاتل، پرونده برای رسیدگی قانونی در مراجع قضایی پیگیری و در نهایت منجر به صدور حکم قصاص برای قاتل شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان افزود: با درخواست خانواده قاتل پرونده در آبان ماه سال جاری توسط قاضی شعبه سوم دادگاه کیفری یک به شورای حل اختلاف ارسال و سپس به شعبه 45 ستاد تالیف قلوب ارجاع شد و از همان لحظه پیگیری امر صلح و سازش در دستور کار شعبه قرا گرفت.

وی اضافه نمود: با توجه به تعدد اولیاء دم مقتول پرونده دارای پیچیدگی خاصی بود و این امر هماهنگی بین اولیاء دم ومقتول و دعوت از آنها را مشکل تر می کرد، اما پایان پس از دعوت از اولیاء دم در جلسات جداگانه و بحث ومذاکره و اخذ اظهارات آنها، جلسات هماهنگی تشکیل شد و در نهایت در دی ماه بعد از گذشت دو ماه با کوشش شبانه روز اعضای ستاد تالیف قلوب رضایت بی قید و شرط اولیاء دم مبنی بر گذشت از قصاص قاتل پرونده ختم به سازش شد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف کرمانشاه، تجری گفت: تحقق این اقدام در کنار دیگر پرونده های مصالحه از مهمترین دستاوردهای این نهاد بوده که حاصل کوشش بی دریغ اعضا و کارکنان شعبه 45 شوراهای حل اختلاف استان است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12323

به "جوان قاتل با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان قاتل با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید