حملات جبهه پولیساریو به مواضع نظامیان مغربی در پشت دیوار حائل

به گزارش سهندبلاگ، جبهه پولیساریو از حملات نیروهای این جبهه به مواضع نظامیان مغربی در پشت دیوار حائل واقع در جنوب صحرای غربی خبر داد.

حملات جبهه پولیساریو به مواضع نظامیان مغربی در پشت دیوار حائل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صحرا وابسته به جبهه پولیساریو، این جبهه با انتشار بیانیه ای گفت: مواضع نظامیان مغربی در پشت دیوار حائل برای نوزدهمین روز پیاپی هدف حملات نیروهای جبهه پولیساریو قرار گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طول دیوار حائل 2هزار و 700 کیلومتر است که صحرای غربی را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می کند.

دربیانیه جبهه پولیساریو آمده است: مواضع نظامیان مغربی در پشت دیوار حائل هدف آتش پرحجم سلاح های سنگین نیروهای این جبهه قرار گرفت که بر اثر آن تعدادی از نظامیان اشغالگر کشته و مجروح شدند و به ادوات و خودروهای نظامی آنان خسارت های زیادی وارد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این بیانیه تصریح شده است: انقاب العبد، طارف، فرسیه، محبس، بن برکه، دیرت، ام ادکن از جمله مناطقی هستند که نظامیان مغربی در آنجا مستقر بودند و هدف حملات نیروهای جبهه پولیساریو قرار دریافتد.

از آنجایی که حملات جبهه پولیساریو به نظامیان مغربی درمناطقی صورت می گیرد که دارای جمعیت اندکی است، مثل محبس و فرسیه ... اطلاعات دقیقی از میزان تلفات احتمالی و خسارت های مادی وجود ندارد.

جبهه پولیساری آمار روشنی از تلفات و خسارت های واردشده به نظامیان مغربی ارائه نمی کند و دولت رباط هم با نادیده دریافت این حملات، اطلاعاتی در این زمینه در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار نمی دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11630

به "حملات جبهه پولیساریو به مواضع نظامیان مغربی در پشت دیوار حائل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات جبهه پولیساریو به مواضع نظامیان مغربی در پشت دیوار حائل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید