خبرنگاران بیش از 55 میلیون رفت و آمد در جاده های هرمزگان ثبت شد

به گزارش سهندبلاگ، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار، در نیمه نخست سال جاری 55 میلیون و507 هزار و 799 رفت و آمد وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده است.

خبرنگاران بیش از 55 میلیون رفت و آمد در جاده های هرمزگان ثبت شد

یوسف عابدینی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها ابرازداشت: 26 درصد از کل این تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده که بیشترین تردد وسیله نقلیه سنگین در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با 888 هزار و 111 وسیله نقلیه بوده است.

وی بیان داشت: تا پایان شهریورماه سال جاری سه میلیون و 552 هزار و 444 تردد در پرترددترین هرمزگان در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس اجرا شده و سه راهی لاور چهو به لامرد نیز کم ترددترین وسیله نقلیه داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان اظهارداشت: در 6 ماهه نخست سال جاری، همچنین متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راه های استان معادل 193 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

عابدینی گفت: بیشترین نرخ این جریان ترافیکی نیز مربوط به محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با تردد 851 وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با 24 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه راهی لاورچهو به لامرد بوده است.

وی، سرعت متوسط تردد در شبکه راه های دارای تردد شمار در مدت یادشده را 80 کیلومتر در ساعت مطرح نمود و گفت: بیشترین سرعت متوسط در این مدت 140 کیلومتر در ساعت مربوط به محور بندر شهید رجایی به بندرعباس به ثبت رسیده است.

عابدینی میزان رعایت نکردن فاصله طولی توسط وسایل نقلیه در جاده های هرمزگان را 9 درصد بیان نمود و گفت: بیشترین تخلف رعایت نکردن فاصله طولی مجاز بین 2 خودرو مربوط به محور خونسرخ به گچین، با ثبت 893 هزار و 353 وسیله نقلیه می باشد.

وی توضیح داد: 16 درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی هرمزگان سرعت مجاز را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف رعایت نکردن سرعت مجاز نیز در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با 391 هزار و 85 وسیله نقلیه ثبت شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10560

به "خبرنگاران بیش از 55 میلیون رفت و آمد در جاده های هرمزگان ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 55 میلیون رفت و آمد در جاده های هرمزگان ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید