خبرنگاران تساوی ماشین سازی و سایپا در اولین حضور کمالوند

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- جنگ تیم های قعرنشین ماشین سازی و سایپا در حالی با تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید که هر 2 تیم به کسب پیروزی در این ملاقات بیش از هر نتیجه دیگری احتیاج داشتند.

خبرنگاران تساوی ماشین سازی و سایپا در اولین حضور کمالوند

به گزارش خبرنگاران؛ این ملاقات امشب در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر در تبریز، با این شرایط که یکی برای بهبود وضعیتش در قعر جدول و دیگری برای جدایی از تیم های این منطقه به فزونی درآن نیاز داشتند برگزار گردید.

پیش از این ملاقات، ماشین سازی با 10 امتیاز درقعر جدول و سایپا نیز با 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول این رقابت ها قرار داشتند.

این ملاقات درخاتمه با تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید.

مهدی رستمی دردقیقه سوم و منصور باقری دردقیقه 87 برای ماشین سازی گلزنی کردند.

همچنین محمد امین اسدی بازیکن ماشین سازی دردقیقه 28 با گل به خودی و مجید علکمک دردقیقه 64 گل های سایپا را درون دروازه ماشین جای دادند.

بدین ترتیب تیم ماشین سازی با کسب یک امتیاز این ملاقات 11 امتیازی شد وهمچنان در قعرجدول قرار گرفته است.

سایپا نیز با کسب یک امتیازخارج از خانه این ملاقات 19 امتیازی شد و به طور موقت به رده سیزدهم جدول این رقابت ها صعود کرد.

علیرضا اکبرپور که هفدهم فروردین ماه راهنمایی ماشین سازی را بر عهده گرفت در نخستین ملاقاتتیمش را برای ملاقات با آلومینیوم اراک مهیا و برابر این تیم با تساوی یک بر یک متوقف شد.

شاگردان اکبرپور درهفته بیست و یکم باید به مصاف تراکتور می رفتند که به دلیل شرکت حریف در لیگ قهرمانان آسیا این ملاقات برگزار نشد و زمان برگزاری آن به تعویق افتاد.

او امروز تیمش را مقابل سایپا به میدان فرستاد و با گل دقایق خاتمهی بازی از شکست برابر سایپا فرار کرد.

در نقطه مقابل فراز کمالوند سرمربی جدید سایپا که برای نخستین بار راهنمایی نارنجی پوشان را برعهده داشت با این تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

برخلاف نیمه نخست که توپ بیشتردر میانه میدان درجریان بود ودروازه 2 تیم به جز زمان هایی که گشوده شد، در سایر دقایق کمتر با خطر جدی روبرو نشد در نیمه دوم بازیکنان هر 2 تیم با شهامت بیشتری به توپ ضربه زده وحملات خطرناک تری را به روی دروازه یکدیگر طراحی کردند.

دردقایق ابتدایی این نیمه شوت سنگین منصورباقری بازیکن ماشین که از پشت محوطه جریمه سایپا زده شد به تیرک دروازه این تیم برخورد کرد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد و درحمله تند وسریع بازیکنان سایپا، توپ به دروازه محمد امین رضایی سنگربان ماشین سازی رسید و او با عکس العمل به موقع مانع از گلزنی مهاجمان حریف شد.

در دقیقه 64 و در حرکت سریع دیگر توپ به مجید علکمک رسید و او گل دوم سایپا را درون دروازه ماشین جای داد و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه سرمربیان جدید 2 تیم دست به تغییراتی در ترکیب تیم خود زدند یکی برای فرار از شکست و دیگری برای حفظ نتیجه.

درادامه و درحالی که بازیکنان مدام به روی یکدیگر خطا می کردند علی صفایی که در نیمه نخست سه باربه بازیکنان ماشین سازی کارت زرد نشان داده بود برای کنترل بازی باز هم دست به جیب شد اما این مرتبه بازیکنان سایپا را 2 بار جریمه کرد.

او این کارت ها را به امیرعلی صادقی بازیکن سایپا نشان داد و در دقیقه 85 او را از زمین بازی اخراج کرد و شاید همین اخراج باعث شد تا بازیکنان ماشین دومین گل خود را به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشانند.

گل دوم ماشین سازی در دقیقه 87 و توسط باقری به ثمر رسید او همانند شوتی که در دقیقه 54 زده و دیرک دروازه سایپا را به لرزه درآورده بود این بار با شوت سهمگین دیگری دروازه منادی را هدف گرفت اما این بار پیروز به گشودن آن شد.

ترکیب ماشین سازی:

محمد امین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان(از دقیقه 83 فردین نادری)، ایمان با صفا(از دقیقه 68 علی نجفی)، بهمن سالاری(از دقیقه 83 سعید حسین پور)، محمد امین اسدی،

منصورباقری، حبیب گردانی، سید محمد حسینی، اتابک زارعی(از دقیقه 68 فرشاد بیابانی) و محمد ابراهیمی(ازدقیقه 73 هاتف نامداری).

ترکیب سایپا:

محمدحسین اکبرمنادی، امیرحسین حسین زاده(از دقیقه 73، حسین کامیاب(ازدقیقه 54 محسن مسلمان)، مجید علی کمک، حسین ماهینی، حسین مالکی، فرزاد جعفری، سید ابوالفضل جلالی،

مهرداد عبدی، مجتبی لطفی ومحمد صادق بارانی(از دقیقه 71 امیر علی صادقی).

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13750

به "خبرنگاران تساوی ماشین سازی و سایپا در اولین حضور کمالوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تساوی ماشین سازی و سایپا در اولین حضور کمالوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید