خبرنگاران فکری: پرسپولیس در آرزوی دو ستاره استقلال در آسیاست

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: درست نیست که ابراهیم شکوری بگوید بخاطر پرسپولیس بعضی از تیم ها به آسیا رفتند. استقلال 2 ستاره گرفت و سرخپوشان هنوز آرزو دارند تا این ستاره را بدست بیاورند.

خبرنگاران فکری: پرسپولیس در آرزوی دو ستاره استقلال در آسیاست

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری دوشنبه شب در گفت و گویی گفت: اتاق فکری وجود دارد که علیه ما سناریو می چیند و این اتفاق در فضای ورزشی بسیار رواج یافته است. باید تبریک بگویم که متأسفانه با دست یا با لگد استقلالی ها به ما زده می گردد.

وی اضافه نمود: آنان فضایی را به وجود می آورند که تمام مسائل از بین می رود و از همان هفته اول تیم فکری یک بازی خوب و روان و پیروزی می خواند. این کار احتیاج به ابزار و زمان دارد. وقتی سرمربی استقلال شدم این تیم مسائل بسیاری داشت و 25 روز بود که تیم را تحویل گرفتم و نمی توانستم کار بدنی و تاکتیکی انجام دهم. از طرفی پرسپولیس چهار سال قهرمان شد و 2 بار به فینال آسیا رسید و این موضوع فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد کرد. افرادی که چنین اتاق فکری علیه استقلال درست می نمایند بدانند که اه این ملت آنان را می گیرد. آنان فضای خوبی را برای استقلال مهیا نمی نمایند. وقتی حقوق می گیرید باید از تیم خود حمایت کنید نه اینکه دروغ بگویید و فضا را آلوده کنید.

سرمربی استقلال ادامه داد: اینکه می گویند رشید یا ریگی اعتراض کردند هرگز چنین فضایی نبوده و چون استقلالی ها از این فضا ناراحت هستند خیلی سریع این دروغ ها را باور می نمایند. طرفداران استقلال باید یار دوازدهم این تیم باشند و به ما اعتماد نمایند زیرا تیم صدر جدول است و وقتی استقلال در هفته سیزدهم در صدر جدول است این قضیه اتفاقی نیست. تا به امروز استقلال با کلی از مسائل به اینجا رسیده و در حال نتیجه دریافت است. ما در بازی های مختلف هر موقعیتی که بوجود آوردیم چرا باید این موقعیت ها دیمی و برای دوستان دیگر کهکشانی باشد. حاشیه درست می نمایند که محمود فکری را کنار بگذارند و اگر قلعه نویی هم بیاورند همین کار را با او می نمایند و دوباره استقلال را پایین می آورند.

وی یادآور شد: فضای رسانه ای استقلال خیلی ضعیف است و متاسفانه چون چند سال نتیجه ندریافتد ناراحت هستند. یعنی اگر پرسپولیس چهار سال قهرمان می گردد، من مقصر هستم. از زمانی که راهنمایی استقلال را برعهده گرفتم از سرمربی این تیم بودن لذت نبردم. از آغاز فصل تیم ما در صدر جدول قرار گرفته است و آیا این صدر جدول بودن دیمی، بی دانشی و شانسی بوده است پس اجازه دهید تا دیمی و بدون تاکتیک 10 سال قهرمان شویم. وقتی ایراد تیم را به من می گویند، خودم از آن آگاه هستم و احتیاجی نیست از مسایل مجازی آگاه شوم. هنوز می گویند که کادر فنی را تقویت کنم و باید چه فردی و کی آن شخص را بیاورم و اصلا کسی هست تا به ما یاری کند یا آن شخص می خواهد جو تیم را بهم بریزد؟

فکری اضافه نمود: باید برای استقلال قهرمانی بیاورم تا طرفداران به من اعتماد نمایند و این قضیه بیکباره اتفاق نمی افتد. اگر استقلال دهم یا هشتم جدول بود، طرفداران حق داشتند اما ما 13 هفته است که در صدر جدول هستیم و این نمی تواند شانسی باشد. من ایراد دارم اما باید زمان بدهند تا به آن ایده آل برسم. در بازی با پرسپولیس 2 گل زدیم و روی آن نقطه گل کار کردیم اما گفتند گل ما شانسی بود. بازیکنان ما که زیر توپ زدند و تک به تک شدند گفتند که ما بی تاکتیکیم. طرفداران بهوش باشند و بدانند که رقبا و دشمنان نمی خواهند تا استقلال قهرمان گردد. شما هم ابزار آنان می شوید. ما از دست شما طرفداران استقلال در حال سیلی خوردن هستیم.

وی ادامه داد: میشنوم که می گویند در بدنه استقال برنامه ای وجود ندارد اگر برنامه ای نیست چطور گل می زنیم یا پنالتی می گیریم. مگر حریفان ما از آسمان گل می زنند و ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. من نمی گویم که ایراد ندارم اما زمان می خواهم. بازیکن پولش را می خواهد و تمام تیم را آماده می کنم اما آن را بهم می ریزند. به عنوان سرمربی از طرفداران انتظار دارم که به حرف دیگران گوش ندهند. ما با نفت مسجد سلیمان خوب بازی کردیم اما بیشترین انتقاد از ما شد. همچنین واقعا از بیانیه هیات مدیره باشگاه استقلال خبر نداشتم.

سرمربی استقلال گفت: میلیچ سال گذشته بازیکن تاثیرگذاری برای تیم بود و بازی خوبی ارایه داد و از او استقبال کردیم اما از زمانی که آمده نمی دانم چه موضوعی تمرکز او را بهم زده یا آمادگی فنی است. عدم احتیاج او را به باشگاه ندادم. این همه بازیکن داریم همه را نمی توانیم در یک بازی استفاده کنیم و خیلی از بازیکنان نیم فصل اول بازی نمی نمایند و نیم فصل دوم بازی می نمایند. میلیچ اگر آماده بود از او استفاده می کردیم و در جایی که نتوانستیم از وی استفاده کنیم بحث فنی بود و از آن طرف بحث اقتصادی و مشکل باشگاه برای پرداخت مطالبات وی بود. او به همین خاطر از ایران رفت و از طرفی گفت که فکری من را نمی خواهد. برای پرداخت مطالبات بازیکنان از سازمان لیگ یک ضمانت اجرایی می خواهیم زیرا همین موضوع باعث می گردد تا مدیران ما شرطی شوند.

وی یادآورشد: هر روز خیلی از طرفداران سر تمرین می آیند و نمی توانیم جلوی آنان را بگیریم. یک سری پیشکسوت سر تمرین آمده بودند. چرا همین تیم سر تمرین دوستان دیگر می فرایند تختی و پوریای ولی می شوند اما سر تمرین استقلال حاشیه های زیادی درست می گردد. این کار همان اتاق فکر هست و کوشش می نمایند تا ما را بهم بریزندو ادعا ندارم مربی سالمی هستم اما متاسفانه کسانی که کلا در فضای ورزشی و غیر ورزشی سالم کار می نمایند مورد هجمه های خیلی سنگین قرار می گیرند. شاد نباشید که یک فرد سالم را می زنید زیرا آتش آن دامن شما را می گیرد اما آن فرد سالم را از فوتبال دور نکنید. خواهشم از رسانه ها این است از افراد سالم حمایت نمایند.

فکری توضیح داد: تا چند روز پیش می گفتند فکری فرد بد دهنی است اما به جای این حرف ها ها به به مربیان، باشگاه ها و مدیرانی که غیر اخلاقی کار و فوتبال ما را خراب می نمایند و به بیراهه می کشانند، بپردازید. از همان روز اول گفته بودم که قول قهرمانی نمی دهم اما همه همکاران را به رقابت جوانمردانه دعوت می کنم.

وی ادامه داد: این واقعیت است که از پرسپولیس خیلی حمایت می گردد. تمام لیگ معطل این تیم است. برای شکوری احترام زیادی قایلم اما اینکه بگوید که بخاطر تیم ما بعضی از تیم ها آسیا رفتند، درست نیست. 20 سال گذشته فینال آسیا را بازی کردم و شکوری تو کجا بودی. استقلال 2 ستاره گرفته و پرسپولیس هنوز آرزو دارد تا این ستاره را بدست بیاورد. من نوعی بخواهم کری خوانم خیلی بد است. ما 4 فینال آسیا را تجربه کردیم و این حرف ها اصلا قشنگ نیست. تا به امروز همه نظم لیگ بخاطر پرسپولیس بهم ریخته است. این تیم هر یک هفته بازی می نماید و ما هر 5 روز بازی می کنیم.

سرمربی استقلال گفت که در خیلی از بازی های لیگ حق استقلال به خاطر اشتباهات داوری ضایع شده است و این موضوع به ضرر استقلال است. تنها در بازی با نفت مسجد سلیمان مسئله ای نداشتیم و ما می خواهیم از حق باشگاه استقلال دفاع کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12471

به "خبرنگاران فکری: پرسپولیس در آرزوی دو ستاره استقلال در آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فکری: پرسپولیس در آرزوی دو ستاره استقلال در آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید