خبرنگاران چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه طبیعی می شود

به گزارش سهندبلاگ، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پس از انتها رایزنی با وزارت ورزش و جوانان و قطعی شدن شرایط تامین اعتبار، چمن ورزشگاه شهیدباکری ارومیه به چمن طبیعی تغییر خواهد کرد.

خبرنگاران چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه طبیعی می شود

کیومرث پورایراندوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: بسکمک از مسائل استادیوم نسبت به روز نخست افتتاح برطرف شده و در خصوص چمن با پیگیری و توجه استاندار آذربایجان غربی، در حال مراحل انجام رایزنی با وزارت ورزش برای تامین اعتبار و جمع آوری چمن مصنوعی و دریافت چمن طبیعی به همراه سیستم گرمایش و آغاز نصب آن در این استادیوم هستیم تا این استادیوم برای مسابقات آینده آماده تر شود.

وی اضافه نمود: در خصوص زمین چمن استادیوم شهید باکری ارومیه، مسائل زیادی وجود داشت که امیدواریم مسائل مربوط به این مجموعه با استفاده از زمین چمن طبیعی برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: خبرنگاران طی سال های گذشته با حمایت از ورزش استان، در پیشبرد برنامه ها و رسیدن به اهداف این بخش، کمک حال بودند و باید از این قشر بایت تلاش بی منت خود برای نمایش عملکرد ورزش و حوزه جوانان قدردانی کرد.

پورایراندوست گفت: شیوع بیماری کرونا و شرایط نامشخص ورزش در سراسر جهان، برگزاری بسکمک از مسابقات را دچار مشکل کرده ولی با این حال، فدراسیون هاکی موافقت های اولیه فدراسیون جهانی را برای میزبانی ارومیه در رقابت های جهانی هاکی داخل سالن دریافت کرده است.

وی اضافه نمود: در صورت حل شدن معضل برگزاری مسابقات در ایام کرونا و کاهش شیوع این بیماری، زمستان امسال، تنها مسابقه جهانی هاکی در سالن 6000 نفری ارومیه برگزار خواهدشد.

وی به میزبانی مسابقات جام جهانی باشگاه های کشتی آزاد هم اشاره کرد و ادامه داد: ارومیه، میزبان این مسابقات خواهد بود و پیش از این قرار بود، آبان امسال این رقابت ها برگزار شود ولی با توجه به شیوع کرونا، زمان قطعی برای این مسابقات در نظر گرفته نشده است.

استادیوم فوتبال استادیوم 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه، آبان سال گذشته به بهره برداری رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9808

به "خبرنگاران چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه طبیعی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه طبیعی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید