خبرنگاران 4 بازیکن آذرباتری ارومیه از این تیم جدا شدند

به گزارش سهندبلاگ، ارومیه- خبرنگاران- سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: سه بازیکن با خواست سرمربی و یک بازیکن با درخواست خود از این تیم جدا شده و در نیم فصل دوم، همراه تیم در رقابت ها نخواهند بود.

خبرنگاران 4 بازیکن آذرباتری ارومیه از این تیم جدا شدند

سالار پاسبانی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: محمد اسماعیلی، وحید والی و علیرضا کمالپور با نظر مستقیم فرهاد نفرزاده سرمربی تیم و علی رشیدی با درخواست خود از تیم آذرباتری جداشدند.

وی اظهار کرد: باشگاه آذرباتری تا به امروز در انتها دور رفت، 55 درصد رقم قرارداد بازیکنان را پرداخت نموده و با توجه به این شرایط دیگر هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهدشد.

سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه افزود: در این خصوص چند بازیکن دیگر نیز تقاضای صدور رضایت نامه برای جدایی از تیم داشتند که با توجه به پرداخت بیش از نیمی از مبلغ قراردادها، باشگاه با توجه به احتیاج به بازیکنان دیگر و اینکه این بازیکنان با تیم آذرباتری در لیگ برتر معرفی شدند، با جدایی آنان موافقت نمی کند و طبق قانون طرفین باید همکاری خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: باشگاه برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم و برای تقویت تیم در حال مذاکره با بعضی بازیکنان مدنظر است.

پاسبانی افزود: یکی از راه های جذب بازیکن، تبادل بازیکن بین تیم های دیگر است و با ارتباطی که با چند سرمربی لیگ رجحان داریم با هدف رفع کردن احتیاجهای باشگاه های مبدا و مقصد اقدام به تبادل بازیکن می کنیم.

وی گفت: بی شک اگر تیم آذرباتری زمان زودتری و بصورت کامل توسط این باشگاه تشکیل می شد، می توانست عملکرد بهتری داشته باشد تا قضاوت بهتری در خصوص عملکرد تیم در طول فصل توسط طرفداران انجام می گرفت.

تیم آذرباتری ارومیه در انتها نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال با کسب یک برد در انتهای جدول نهاده شد.

تیم آذرباتری فصل را با ساسان خداپرست به عنوان سرمربی شروع و بعد از قطع همکاری در اواخر نیم فصل، فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11803

به "خبرنگاران 4 بازیکن آذرباتری ارومیه از این تیم جدا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 4 بازیکن آذرباتری ارومیه از این تیم جدا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید