خبر بد روزنامه قطری برای طرفداران پرسپولیس درآستانه بازی با النصر

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، روزنامه الرایه قطر در شماره امروز خود گزارش کاملی را از شرایط جابجایی باشگاه های این کشور در لیگ ستارگان منتشر نموده است.

خبر بد روزنامه قطری برای طرفداران پرسپولیس درآستانه بازی با النصر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در بخشی از این گزارش به عملکرد چشمگیر بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره شده است؛ مسابقاتی که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می گردد.

این روزنامه با عنوان ستاره های پرسپولیس زیر ذره بین خبر از احتمال صید تعدادی از بازیکنان این تیم ایرانی توسط تیم های قطری داده است.

الرایه نوشت: لیگ قهرمانان آسیا ستاره های متمایزی را به نمایش گذاشت که ممکن است برای لیگ ما مفید باشند زیرا آنها بازیکنان توانمندی هستند؛ به ویژه ستاره های تیم پرسپولیس که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند و عصر فردا در این مرحله با النصر عربستان بازی می نمایند.

ممکن است هر بازیکنی از تیم پرسپولیس به تیمی از قطر اضافه گردد چرا که پرسپولیس صاحب بازیکنان توانمندی است که به شدت توجهات را جلب نموده اند؛ از جمله شجاع خلیل زاده مدافع و عیسی آل کثیر مهاجم.

به گزارش خبرنگاران، این خبر در حالی منتشر شده است که امروز مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به احتمال جدایی بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با النصر عربستان واکنش نشان داد.

رسول پناه با بیان اینکه پیشنهاد داشتن بازیکنان پرسپولیس طبیعی است و تمام تیم ها نفرات پرسپولیس را روی هوا می برند، جدایی خلیل زاده را تکذیب کرد و وعده داد محبت و زحمت بازیکنان را بعد از بازگشت تیم به تهران جبران می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9876

به "خبر بد روزنامه قطری برای طرفداران پرسپولیس درآستانه بازی با النصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد روزنامه قطری برای طرفداران پرسپولیس درآستانه بازی با النصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید