خرید های احتمالی پرسپولیس برای نیم فصل دوم خبرنگاران

به گزارش سهندبلاگ، ظاهرا گل محمدی تنها یک بازیکن شهرخودرو را در لیست خرید خود قرار داده و نام های دیگری که از این تیم برای پوشیدن پیراهن سرخ کاندیدا می شوند، در حد حرف است

خرید های احتمالی پرسپولیس برای نیم فصل دوم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیران شهرخودرو چند روز قبل اعلام کردند که تا زمان تسویه حساب کامل با باشگاه پرسپولیس، اجازه حضور هیچ یک از بازیکنان خود را در این تیم نمی دهند، اما از اطراف باشگاه شهرخودرو خبر می رسد که آن ها به شدت از لحاظ مالی دچار مشکل هستند و اگر سرخ ها بتوانند یک توافق خوب با این باشگاه کرده و بخشی از بدهی شان را نیز پرداخت کنند، می توانند بازیکنانی را که مدنظر دارند به خدمت بگیرند.

ظاهرا گل محمدی تنها یک بازیکن این تیم را در لیست خرید خود قرار داده و نام های دیگری که از این تیم برای پوشیدن پیراهن سرخ کاندیدا می شوند، در حد حرف است. ظاهرا در شرایط فعلی یحیی دنبال فرجی و قاسمی نژاد نیست و به دنبال جذب علی نعمتی است که او هم در پست دفاع میانی بازی می کند.

البته گفته می شود یحیی گل محمدی حامد پاکدل هم برای خط حمله تیمش در نظر دارد و باید دید که آیا مدیران پرسپولیس پیروز خواهند شد این مهاجم را از آلومینیوم ارک به خدمت بگیریند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13111

به "خرید های احتمالی پرسپولیس برای نیم فصل دوم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید های احتمالی پرسپولیس برای نیم فصل دوم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید