خودروی DBX استون مارتین در حال آزمایش شکار شد

به گزارش سهندبلاگ، استون مارتین در حال آزمایش خودروی شاسی بلند 8 سیلندر تازه خود برای عرضه است.

خودروی DBX استون مارتین در حال آزمایش شکار شد

به گزارش خبرنگار، به نقل از موتور وان، خودروی DBX استون مارتین یک شاسی بلند لوکس و کارا است. برای چند سال آینده حداقل شش برنامه نو برای این خودرو در نظر گرفته شده است و عکاسان اخیراً نمونه اولیه آزمایشی آن را که در نوربرگرینگ حرکت می کرد، شکار کردند. عکاسان گفتند که این خودرو یک مدل 12 سیلندر است، اگرچه جستجو بر اساس پلاک به ما می گوید که دارای موتور V8 در زیر کاپوت است.

بدیهی است که در قسمت جلویی تغییراتی ایجاد شده است. یک جلو پنجره عجیب بیشتر سپر جلو را پوشش داده و الگوی جلوپنجره متفاوتی از آنچه که از DBX می شناسیم، را به نمایش گذاشته است. این تغییرات به احتمال زیاد نشان می دهد که یک نسخه تازه از DBX در حال توسعه است و ممکن است اصلاحات بصری جزئی داشته باشد. برنامه استون با این نمونه اولیه هرچه باشد، امیدواریم مدل مجهز به موتور 8 سیلندر قدرت بیشتری دریافت کند.

البته یک مدل ترکیبی دیگر هم از این خودرو در دست توسعه است و در حقیقت، باید قبل از انتها سال رونمایی شود. یک نسخه اسپرت و قوی تر برای سال آینده برنامه ریزی شده است و احتمالاً در اواخر سال 2022 شاهد یک مدل هیبریدی پلاگین خواهیم بود که از موتور V8 برقی مرسدس AMG استفاده می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15303

به "خودروی DBX استون مارتین در حال آزمایش شکار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی DBX استون مارتین در حال آزمایش شکار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید