خوشگذرانی در اسپن؛ شهری کوهپایه ای در آمریکا

به گزارش سهندبلاگ، هر ساله سراشیبی های شکوهمند اسپن پس از بارش برف، گردشگران بسیاری را جذب خود می نمایند. این شهر کوچک کوهستانی مقصد مورد علاقه ثروتمندان همواره در حال تفریح و بهشت اسکی سواران است. اما، برای کسانی که اسکی نمی نمایند، اسپن پیشنهاداتی مثل تماشای منظره شگفت انگیز و امتحان کردن خوردنی های بی مثال را دارد. همچنین، هنرهای تحسین برانگیز، استفاده از آب گرم درمانی جوان نماینده می توانند پیشنهادهای خوبی برای خوشگذرانی در اسپن باشند. اقامت در اسپن در انواع هتل های لوکس می تواند خاطرات خوبی را برای شما بسازد. زمانیکه اسکی سواران به سمت سرازیری ها می فرایند، افرادی که تمایلی به اسکی ندارند، می توانند از تماشای منظره های زمستانی لذت ببرند. در ادامه مقاله تفریح در اسپن، به معرفی تعدادی از راه های گشت و گذار در اسپن می پردازیم.

خوشگذرانی در اسپن؛ شهری کوهپایه ای در آمریکا

کافه گردی

خوابیدن زیر پتوی گرم و نرم بسیار دلچسب است. کافه کلوئد ناین با منظره چشمگیر قله کوه های ماروون بلز Maroon Bells و شومینه چوبی از دلنشین ترین بخشهای خوشگذرانی در اسپن بوده و گردشگران را برای شام دعوت می نماید. این مورد، دنج ترین مکان برای امتحان کردن خوردنی های اسپن است. یک وعده غذایی خوشمزه اسپن شامل چهار بخش یعنی سوپ تروفل، ریزوتو با گوشت خوک و سایر غذاهای زمستانی هست.

سورتمه سواری

زمانیکه همسفرانتان به پیست اسکی رفتند، سورتمه سواری در کوه های اسنومس یا یوگا از راههای تفریح در اسپن برای شما عزیزان است. مناظر وسیع از کوه های محصور و رودهای خروشان از جذابیت های اسپن بوده و فضاهای بسیار مناسبی را برای دویدن و دوچرخه سواری ایجاد می نمایند. رفتن از اسپن به بازالت و برگشت از آنجا کار خطرناکی نیست و با توجه به سرعت شما تقریبا یک روز کامل طول می کشد. بیشتر هتل ها دوچرخه های رایگان برای خوشگذرانی در اسپن را در اختیارتان می گذارند. اسپن پر از راه های جنگلی فوق العاده زیبا و مناسب برای همه افراد است؛ مثل راه جنگلی کوه های اسماگلر یا راه جنگلی ریو گراند. همه راه های جنگلی صرفا به علت زمستان بسته نیستند اما، ضروری است به همراه نقشه و با برنامه قبلی سفر کنید تا از گشت و گذار در اسپن لذت ببرید.

خوردنی های اسپن

خوردنی های اسپن کلرادو بسیار متنوع و لذیذ هستند. بوی مافین های تازه پخته شده که از کوچه ها به مشام می رسد، یکی از دلایل اصلی صف های دائمی کلوچه پزی پارادایس است. چاکلت چیپ موز از محبوب ترین خوردنی های اسپن بوده و گزینه های بدون گلوتن مثل دانه های خشخاش لیمویی و نیلوفر ارغوانی نیز موجود هستند.

شام در اسپن

یکی از زیباترین مناظر برای شام، کاساتوا (The Casa Tua) بوده و برای یک قرار دو نفره شبانه در شهر بی نظیر است. اما، برای گذراندن یک بعدازظهر معمولی رستوران پنیر و گوشت و فارم شاپ پیشنهاد خوبی بشمار می آید. سالاد نودل مرغ ویتنامی این رستوران سیار پرطرفدار بوده و میزهای این رستوران پر از گوشت، پنیر و سبزیجات شور هستند.

فضا برای استراحت

آبگرم رمد (Rèmede) در خیابان رجیست اسپن قرار گرفته است و به لطف استخرهای تحسین برانگیزش گذر زمان را به هنگام تفریح در اسپن فراموش خواهید کرد. این استخرها شامل درمان هایی برای بهبود درد پا پس از اسکی و پیاده روی می شوند. برای مثال، ماساژ کلاسیک بسیار خوب بوده و شما حتی پس از گذشت هفته ها، درباره کیفیت آن صحبت خواهید کرد. این استخر به همراه شرکت روغن شاهدانه CBD تیمی تشکیل داده و به شما ماساژ با روغن شاهدانه را پیشنهاد می نمایند. گفته می گردد که این روش همه دردهای عمیقتان را آرام نموده و اضطرابتان را از بین می برد. این استخر شامل خدمات کامل آبگرم و کلاس های جوان نماینده و یوگا هست.

تماشای آثار هنری

زمانی را برای بازدید از موزه آرت اسپن صرف کنید. ساختمان موزه در سال 2014 توسط شیگروبان تعمیر شده و دارای منظره بسیار زیبایی است که ارزش دیدن را دارد. آثار بسیاری از هنرمندان سراسر دنیا در این موزه جمع آوری شده اند. در حین بازدید هنرهای اسپن، بازید از گالری چاچا را از دست ندهید. این گالری توسط چارلوت سوکی تاسیس شده و به طور اختصاصی به ارائه هنرهای بین المللی و همچنین جواهرات سوکی می پردازد.

اقامت در اسپن

لیتل نل در کوهپایه کوه های اسپن بدون شک از محبوب ترین هتل ها برای اقامت افراد محلی و بازدیدنمایندگان است. این هتل پنج ستاره با 92 اتاق، سکونتگاهی شکوهمند و دوستدار حیوانات بوده که به لطف مکان یابی بسیار خوب، دسترسی مستقیم به سراشیبی ها و چندین کافه و رستوران را برای شما ممکن می نماید. اتاق ها بسیار نرم و گرم بوده و به شومینه های طرح سنگی مجهز هستند. پایین خیابان، هتل جرومی 94 اتاقه قرار گرفته است. این محل با دکوراسیون چرم گاو و آثار هنری اختصاصی فضایی ترکیبی از مفاهیم شکوه و هنر غرب را بوجود آورد. در هتل گانت آسپن، خانواده ها به اندازه کافی فضا خواهند داشت و از امکانات رفاهی آن میتوان به دو استخر برای شنا، چندین وان آب داغ، 5 زمین تنیس و مرکز بدنسازی اشاره نمود. هتل دبلیو آسپن با 88 اتاق و 11 سکونتگاه به طور مناسب روی کوهپایه های کوه های اسپن قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9142

به "خوشگذرانی در اسپن؛ شهری کوهپایه ای در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در اسپن؛ شهری کوهپایه ای در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید