دولت هند وی چت و تیک تاک را فیلتر کرد

به گزارش سهندبلاگ، دولت هند برای 59 برنامه چینی از جمله تیک تاک و وی چت قرار ممنوعیت دائمی صادر کرد. دولت هند با اشاره به مسائل مربوط به جمع آوری داده ها و حریم خصوصی کاربران، طی چند ماه اخیر بیش از 250 برنامه تلفن همراه را ممنوع نمود. بعضی از برنامه هایی که اخیرا ممنوع شده اند، تیک تاک، وی چت، بایدو و مرورگر اصلی علی بابا و حتی چندین برنامه مرتبط با برند شیائومی را شامل می شوند.

دولت هند وی چت و تیک تاک را فیلتر کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، چینی ها از مدت ها پیش تحت فشار دولت ایالات متحده قرار دارند و بسیاری از شرکت های چینی نیز تحت این فشار، محبوبیت خود را در ایالات متحده از دست داده اند، اکنون به نظر می رسد مشکل چینی ها در هند نیز تکرار شده است و پس از ایالات متحده، هند نیز تصمیم گرفته است به شرکت های چین فشار وارد کند.

این ممنوعیت دائمی تحت بند 69A قانون فناوری اطلاعات هند است که برنامه های چینی را به انجام فعالیت های مغایر با حاکمیت و یکپارچگی کشور متهم می نماید. تا کنون، کاربران در هند می توانستند بعضی از برنامه ها را بارگیری و استفاده نمایند در حالی که توسعه دهندگان آن ها یک پرونده دفاعی را ایجاد می کردند.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11938

به "دولت هند وی چت و تیک تاک را فیلتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت هند وی چت و تیک تاک را فیلتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید