راهنمای شست وشوی محصولات خریداری شده از میادین میوه و تره بار منتشر شد

به گزارش سهندبلاگ، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با انتشار راهنمای شست وشوی محصولات خریداری شده از میادین میوه و تره بار در دوران کرونا، بر لزوم ضدعفونی کردن میوه و تره بار قبل از مصرف تأکید کرد.

راهنمای شست وشوی محصولات خریداری شده از میادین میوه و تره بار منتشر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه ای، ضمن اشاره به احتمال آلودگی سطح انواع میوه و تره بار به ویروس کرونا و لزوم استفاده از ماسک و دستکش یک بار مصرف هنگام دستچین کردن انواع محصولات در میادین میوه و تره بار، بر رعایت نکاتی همچون ضدعفونی کردن میوه و تره بار در منزل و قبل از استفاده تأکید کرد.

براساس این راهنما، تمامی میوه ها، سبزیجات و صیفی جات خریداری شده در منزل باید در ظرف حاوی محلول ضدعفونی مخصوص شست وشوی میوه با توجه به مدت زمان مندرج بر روی بسته بندی محلول قرار داده شده و پس از شستن دست ها، تمام سطح محصولات به خوبی شست وشو و کاملاً آب کشی شوند.

البته در صورتی که محلول مخصوص ضدعفونی در دسترس نباشد، به منظور ضدعفونی کردن انواع میوه، سبزی و صیفی، می توان از چند قطره مایع ظرفشویی برای تمام سطح محصولات استفاده کرد و پس از شستن دست ها، نسبت به شست وشو و آب کشی کامل محصولات اقدام کرد.

این راهنما به شهروندان توصیه نموده است که از هرگونه تست کردن هر گونه محصولی از جمله انواع میوه های نوبرانه در بازار، اکیداً اجتناب نموده و همچنین به هیچ عنوان محصولاتی مانند خربزه و هندوانه را به شرط چاقو خریداری ننموده و از درخواست قاچ کردن این محصولات توسط فروشنده خودداری نمایند.

در خاتمه این راهنما، با تأکید بر ماندگاری ویروس کرونا بر روی کیسه های پلاستیکی به مدت 2 تا 3 روز، از شهروندان خواسته شده تا به محض ورود به منزل، محتویات داخل نایلکس به ظرف تمیزی منتقل نموده و کیسه های پلاستیک حاوی این محصولات را دور بیندازند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9524

به "راهنمای شست وشوی محصولات خریداری شده از میادین میوه و تره بار منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای شست وشوی محصولات خریداری شده از میادین میوه و تره بار منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید