راه اندازی سرویس هواپیمایی چین بدون توقف از پکن به بریزین در استرالیا

به گزارش سهندبلاگ، هواپیمایی چین، ششمین پرواز مستقیم بدون وقفه به استرالیا را این بار از پکن به بریزین راه اندازی نموده است. برای جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

راه اندازی سرویس هواپیمایی چین بدون توقف از پکن به بریزین در استرالیا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هواپیمایی چین، مراسم افتتاحیه ای را برای راه اندازی سرویس هوایی در جهت پکن به بریزین (Brisbane) برگزار نموده است.

در مراسم افتتاحیه، زولون هو، نایب رییس هواپیمایی چین گفت:

جهت جدید بین پکن و بریزین، ششمین پرواز بی وقفه هواپیمایی چین بین چین و استرالیا خواهد بود.

بریزین، همچنین سومین مقصد پر مسافر استرالیا پس از سیدنی و ملبورن از هواپیمایی چین است.

راه اندازی این جهت جدید در هواپیمایی چین، بخشی از برنامه توسعه دنیای آن ها در شبکه جهتهایشان و تقویت ارتباطات بین دو کشور چین و استرالیا است.

افتتاح این جهت، زنجیره ارتباطی راحتی را برای تجارت، همکاری های تجاری و صنعت گردشگری بین پکن و کوئینزلند، فراهم خواهد نمود.

علاوه بر این، نتیجه گیری اخیر توافقنامه تجارت آزاد و همکاری استراتژیک جامع بین چین و استرالیا نشان داد که همکاری و تبادلات دوجانبه در میان دو کشور افزایش یافته است.

در سال های اخیر، تعداد گردشگران چینی در استرالیا رشدی دو برابری داشته است. جریان دوطرفه گردشگران بین این دو کشور، رکورد چشمگیری را در دنیا ثبت نموده است؛ رکوردی معادل دو میلیون سفر در سال 2016.

انتظار می رود افتتاح جهت جدید پکن به بریزین، باعث پیشرفت ارتباظات تجاری دو جانبه، همکاری های تجاری و صنعت گردشگری، گردد.

این موضوع همچنین، جهت ارتباطی راحتی را برای سفر تجار، دانشجویان خارج از کشور و گردشگران بین دو نیمکره، فراهم خواهد نمود.

لین کادینگتون، مدیر اجرایی گردشگری و رویدادها در کوئینزلند، گفت:

این اولین راهروی هوایی بین پایتخت چین، پکن و بریزین، پایتخت ایالت کوئینزلند است.

این موضوع، نقطه عطف مهمی برای ایالت کوئینزلند است و انتظار می رود این جهت جدید حدودا 170 هزار بازدیدکننده جدید را در طول چهار سال آینده به کوئینزلند، بیاورد.

این جهت، دسترسی گردشگران چینی را به بریزین، آسان خواهد نمود. بریزین، دروازه سواحل طلایی، جزایر ویتساندی (Whitsunday) و دیگر مقاصد شناخته شده گردشگری است.

گردشگران چینی هم اکنون با این پرواز، تنها نصف یک روز با آب و هوای معتدل کوئینزلند، سواحل طبیعی و دست نخورده و صخره های مرجانی خارق العاده فاصله دارند.

در سال های اخیر، هواپیمایی چین شبکه دنیای جهتهای خود را توسعه داده است و هم اکنون، پروازهای آن از چهار شهر اصلی پکن، شانگهای، شنزن و چنگدو (Chengdu) انجام می گردد.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4277

به "راه اندازی سرویس هواپیمایی چین بدون توقف از پکن به بریزین در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سرویس هواپیمایی چین بدون توقف از پکن به بریزین در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید