رقابتهای انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان فردا شروع می گردد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان با همکاری فدراسیون شطرنج جهت حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا از روز دوشنبه دهم آذر ماه با حضور 19 بازیکن در بخش آقایان و 15 بازیکن در بخش بانوان با مشارکت مجموعه های دانشگاهی وزارت علوم، آزاد اسلامی، علوم پزشکی، جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان شروع خواهد شد.

رقابتهای انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان فردا شروع می گردد

این مسابقات با کنترل زمانی سریع 15 دقیقه +5 ثانیه پاداش به ازای هر حرکت در 7 دور به روش سوئیسی به مدت سه روز به صورت انفرادی با کنترل ویدئویی برنامه زوم برگزار و در سرانجام نفرات برتر به عنوان تیم ملی شطرنج دانشجویان کشور، جواز حضور در مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا را کسب خواهند نمود.

رقابت های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از 24 آذر تا 9 دی ماه امسال با همکاری فدراسیون شطرنج ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11588

به "رقابتهای انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید