روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس ، سپاهان در هفته هشتم

به گزارش سهندبلاگ، سپاهان اصفهان بعد از برد روحیه بخش برابر طرفدار خود را آماده یکی از مهم ترین ملاقات های خود در لیگ بیست ودوم نموده است. طلایی پوشان اصفهانی با راهنمایی ژوزه مورایس در هفته نخست توانستند استقلال را از پیش بردارند و حالا باید در خانه مقابل دیگر نماینده پرطرفدار مرکز قرار گیرند و به مصاف پرسپولیس بروند. پرسپولیسی که با شکست برابر تراکتور، جایگاه خود در صدر جدول را متزلزل می بیند و شاگردان گل محمدی در صورت لغزش در اصفهان بی شک موقعیت خود در صدر جدول را از دست می دهند.

روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس ، سپاهان در هفته هشتم

2 تیم در فصل گذشته به علت رأی کمیته انضباطی حق میزبانی نداشتند و در زمین بی طرف ملاقات رفت و برگشت به انجام رسید، اما حالا با سرانجام یافتن این محرومیت، قرار است مصاف هفته هشتم لیگ برتر میان سپاهان و پرسپولیس که به الکلاسیکوی ایرانی معروفیت داشته به میزبانی استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردد. مسابقه ای که آخرین ملاقات هفته هشتم لیگ برتر خواهد بود و از ساعت 20 فردا، آدینه، سوت شروع آن به وسیله امیر عرب براقی به صدا در می آید.

طلایی پوشان اصفهانی با کسب پیروزی در اصفهان این شانس را دارند تا به صدر جدول نزدیک تر شوند و بتوانند بعد از عبور از سد استقلال، پرسپولیس را هم شکست بدهند و رکورد ویژه ای را به نام خود ثبت نمایند. در مقابل شاگردان گل محمدی با از سر گرفتن روند پیروزی های خود می توانند جایگاه شان در صدر جدول را تثبیت نمایند و روند صدرنشینی شان در لیگ بیست ودوم را ادامه دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18140

به "روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس ، سپاهان در هفته هشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس ، سپاهان در هفته هشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید