سند ترامپ برای تقلب در انتخابات آمریکا؛ فیلم دوربین مدار بسته شعبه رای گیری

به گزارش سهندبلاگ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار ویدئویی، بار دیگر از یک مدرک تقلب در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور رونمایی کرد.

سند ترامپ برای تقلب در انتخابات آمریکا؛ فیلم دوربین مدار بسته شعبه رای گیری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از صداوسیما، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تصویری ویدئویی در صفحه اش در توئیتر منتشر کرد که نشان می دهد کارکنان انتخاباتی در فولتون کانتی در ایالت جورجیا یک سری برگه های رای را چند بار اسکن کردند.

این ویدئو مربوط به گزارش شبکه او ای ان (شبکه کابلی هوادار ترامپ) است که مجری در آن می گوید: بعد از انتخابات، صندوق های رای مخفی را پر از برگه های رای کردند.

33

تعداد بازدید : 42

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

این تصاویر نشان می دهد فریمن یک سری برگه رای را بار ها و بار ها اسکن می نماید. دوربین های امنیتی نشان می دهد کارکنان انتخاباتی که چهار نفر هستند منتظر ماندند تا خبرنگاران و ناظران جمهوریخواه اتاق را ترک نمایند و اسکن کردن برگه های را از سر بگیرند.کارکنان انتخاباتی تا ساعت یک بامداد، بیش از سه ساعت بی وقفه به شمارش آراء ادامه دادند.

همانطور که در این تصویر دیده می گردد، روبی فریمن بار ها یک سری برگه رای را دست کم سه بار شمارش کرد؛ اقدامی که کاملاً غیرقانونی است و در این تصاویر ضبط شده است. فریمن با دخترش واندریا ماس -که ناظر انتخاباتی وی هم بود و به عنوان یکی از چهار نفری که بعد از بیرون راندن ناظران انتخاباتی در اتاق ماندند، تصویرش ضبط شد- کار می کرد.

مقامات جورجیا به شدت کوشش نموده اند شواهد ارائه شده در این تصویر ویدئویی را رد نمایند. اما تا به امروز هیچ شرحی در این باره ارائه نشده است که چرا روبی فریمن یک سری برگه رای را چند بار اسکن کرد.

همچنین هیچ شرحی در این باره داده نشده است که چرا آن ها در ساختمان ماندند، در حالی که بقیه ساختمان تخلیه شده بود. وکلا اعلام کردند اینکه کسی چمدان های پر از برگه های رای را زیر میز بگذارد کاملاً غیرعادی است.

همچنین معلوم نیست آن چمدان ها چه زمانی به آنجا منتقل شدند یا چرا روبی فریمن و دخترش منتظر ماندند تا ناظران حزب جمهوریخواه از آنجا بیرون بروند تا آن چمدان ها را از زیر میز خارج نمایند.

کارشناسان می گوید بر اساس تعداد برگه های رای مشاهده شده در چمدان ها و تعداد دفعاتی که روبی فریمن یک سری برگه را اسکن کرد، به راحتی می توان علت افزایش ناگهانی و مرموز آرای جو بایدن را شرح داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11985

به "سند ترامپ برای تقلب در انتخابات آمریکا؛ فیلم دوربین مدار بسته شعبه رای گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند ترامپ برای تقلب در انتخابات آمریکا؛ فیلم دوربین مدار بسته شعبه رای گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید