سواحل خیره کننده فیلیپین و لذت آرامش در کنار آب (تور فیلیپین)

به گزارش سهندبلاگ، فیلیپین کشوری است که از 7107 جزیره تشکیل شده است و به دلیل منظره ها زیبا و غنی جنگل های بارانی استوایی، کوه ها و درخت های شاه پسند معروفیت دنیای دارد. وجود انواع مختلف گیاهان و جانوران، آب های زمردی و شن و ماسه های سفید در این کشور باعث شده که افراد از سرتاسر دنیا سواحل دیدنی فیلیپین شوند. شما می توانید برای گشت و گذار در منطقه ها گرمسیری با جمعیت کم به یکی از سواحل خیره کننده فیلیپین سفر کنید. در ادامه اطلاعاتی درباره زیباترین سواحل فیلیپین آورده شده است.

سواحل خیره کننده فیلیپین و لذت آرامش در کنار آب (تور فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

ال نیدو، پالاوان

ال نیدو یکی از سواحل خیره کننده فیلیپین است که زیبایی فوق العاده و باشکوهی دارد و در فهرست برترین سواحل جهان در سطح بالایی قرار گرفته است. علاوه بر پنج نوع مختلف جنگل و سه زیستگاه مهم دریایی، دراین جزیره در حدود 50 ساحل ماسه وجود دارد که این موارد باعث شده این جزیره محل خوبی برای کشف نظم زندگی دریایی، پستانداران دریایی و مرجان ها است. گیاهان و جانوران به وسیله صخره های سنگ آهک محافظت شده اند و در روز شما، می توانید در آب های آن جا به شنا و غواصی بپردازید و تالاب های مخفی را در سواحل تماشای فیلیپین کشف کنید.

ساحل سفید، بوراکی

بوراکی برای ماسه های پودری سفید و آب های آبی بی نظیر معروف است و گردشگران می توانند تجربه فعالیت های مختلفی از غواصی و شنا گرفته تا تفریحات شبانه هیجان انگیز را در این جزیره داشته باشند. ساحل سفید، معروف ترین ساحل این جزیره است که حتی به عنوان برترین ساحل جهان هم نامگذاری شده است. علاقه مندان از اقصی نقاط جهان برای تماشا این جزیره زیبای گرمسیری که دارای آب گرم و غروب خورشید فوق العاده است، به فیلیپین می آیند.

جزیره کورون، پالاوان

کورون شهر کوچک و آرامی است که سواحل زیادی دارد. شما می توانید صخره های آهکی زیبا را کشف کنید و به غواصی مشغول شوید. باید در نظر داشته باشید که این جزیره یکی از سواحل تماشای فیلیپین است. شما می توانید بر روی سواحل ماسه ای زیبا و سفید استراحت کنید و یا حتی می توانید در عمق بیشتری شنا کنید تا بتوانید آرایش زیبا و رنگارنگ ماهی ها را مشاهده کنید.

جزیره سیارگائو

جزیره سیارگائو به دلیل داشتن موج هایی با ارتفاع 20 فوت و آب های آبی بی نظیر به عنوان مرکز موج سواری فیلیپین شناخته می گردد. علاوه براین محلی برای دوستداران سواحل است که می خواهند از امتداد زیبای خط ساحلی لذت ببرند. این جزیره با داشتن منابع زیستگاه غنی و متنوع دریایی انتخاب خوبی برای افرادی خواهد بود که تمایل به شنا، غواصی و موج سواری دارند. اگر بیشتر جزیره را کاوش کنید زیبایی های خیره کننده بیشتری از ساحل مانند استخر های جزر و مدی و مدل های مختلف سنگ در آن خواهید یافت. به علاوه آب های شفاف، براق و آرام این جزیره می تواند تمام نگرانی ها را از شما دور کند.

جزیره پانگ لائو، بهل

این جزیره دارای مجموعه ای سواحل سفید است و محل خوبی برای کشف منظره ها طبیعی و فرهنگی بهل است. این جزیره به نام بهشت کوچک از قلب های خالص نام گذاری شده و به دلیل وجود مکان های متنوع برای غواصی، فراوانی مرجان های دریایی، 250 نوع مختلف خرچنگ های و 2500 گونه مختلف حلزون بسیار شناخته شده است. شما می توانید با سفر به این جزیره غار هیناگدانان را ببینید و یا به جزایز Dumaluan و Doljo که از سواحل خیره کننده فیلیپین هستند، بروید و در آن جا آفتاب بگیرید.

جزیره Matukad ،Caramoan

جزیره Matukad در ساحل Caramoan واقع شده است و به دلیل نمایش تلویزیونی Survivor مشهور شد. سواحل شنی زیبا و ماسه ای آن در کنار برج هایی از صخره های آهکی قرار گرفته و تالاب آن محل زیستگاه شیرماهی های بسیار بزرگ است. دورتا دور این ساحل با کلبه هایی محاصره شده و می توانید و در امتداد آن بر روی ماسه های پودری به قدم زدن مشغول شوید و آبمیوه های تازه آنجا را امتحان کنید. دوست داران ساحل به دلیل کشف جزایر مختلف و مجزا و هم چنین سبک زندگی در جزیره Lahuy و بار ماسه ای Manlawi جذب زیبایی منحصر به فرد این جزیره که از زیباترین سواحل فیلیپین است، می شوند.

ساحل Dahican، ماتی، داوائو شرقی

این ساحل در امتداد هفت کیلومتری خط ساحلی بی نظیر است و شما عاشق این ساحل زیبا خواهید شد. این ساحل که با درخت های نارگیل، ماسه های ریز و موج های شکننده احاطه شده است، محل خوبی برای رازهای فاش نشده در نظر گرفته می گردد. خط ساحلی هلالی شکل، یک تکه زیبا از بهشت است و شما می توانید لاک پشت های زیبایی را در آب های آن ببینید. از ورزش هایی مانند موج سواری در آن جا لذت ببرید و در آن جا آفتاب بگیرید.

جزیره Sambawan، بیلیران

این جزیره که یکی از سواحل تماشای فیلیپین است، دارای سواحل ماسه ای سفید و مرجان های دریایی بوده و در این جزیره آب های آبی شفاف در کنار درختان دیده می گردد. این جزیره به شکل نیمه منحنی بوده که مملو از سنگ های مختلفی است که با چمن های سبز پوشیده شده اند. زیستگاه های مرجانی این جزیره مکان خوبی برای انجام غواصی می باشد. شما در این جزیره می توانید به سمت بالاترین نقطه ساحل بروید و از آنجا کل ساحل و جزیره را ببینید و یا می توانید با شنا در آب های جزیره زندگی جانوران آبزی را مشاهده کنید. هنگامی که در این جزیره هستید، می توانید در شب به زیبایی آسمان و ستارگان خیره شوید.

جزیره Islas De Gigantes ،Iloilo

این جزیره دارای مرداب های بسیار زیبا، بارهای ماسه ای و آب های بی نظیر آبی است و محل خوبی برای تجربه گروه جزایر دور افتاده است. نام دیگر آن جزیره غول ها است و پر از منظره ها دریایی و شکل های مختلف سنگی است. برخی بخش های این جزیره هنوز توسعه نیافته اند و شما می توانید سواحل زیبا و غارهای شگفت انگیزی که در بین صخره ها و سنگ ها پنهان شده اند، را در یکی از زیباترین سواحل فیلیپین کشف کنید.

پارک ملی Halea، جزیره Ticao

یکی از زیباترین مکان جزیره Ticao، پارک ملی Halea است. این پارک مقصد بسیار زیبایی است که دارای زندگی رنگارنگ آبزیان و منظره ها بسیار خیره کننده است. این منطقه که در یکی از سه جزیره مشهور استان ماساباتی واقع شده است، یک مکان پرطرفدار برای رویدادهای فضای باز است که می توانید انتخاب کنید که می خواهید در سواحل شنی سفید ساکن باشید یا زمان خود را صرف غواصی، قایق رانی، ماهیگیری و شنا در یکی از زیباترین سواحل فیلیپین کنید.

ساحل Lambug، بادیان، سیبو

این ساحل دارای ماسه های سفید است و محل خوبی است که از سواحل شلوغ جزیره دوری کنید. برخلاف سواحل نزدیک که بسیار شلوغ هستند، این ساحل بسیار آرامش بخش است و شما به راحتی می توانید در آب های آرام آن شنا کنید یا آفتاب بگیرید. این گوهر پنهان، محل مناسبی است که به آبشار Kawasan سفر کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18548

به "سواحل خیره کننده فیلیپین و لذت آرامش در کنار آب (تور فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل خیره کننده فیلیپین و لذت آرامش در کنار آب (تور فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید