سکوهای سه گانه در تسخیر جنوبی ها

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این رقابت ها روز آدینه 14 تیرماه با حضور 12 شرکت کننده از استان های خوزستان، کرمان، مازندران، البرز، مرکزی و تهران شروع شد.

سکوهای سه گانه در تسخیر جنوبی ها

در این مسابقه جذاب، ابتدا همه شرکت کنندگان بر اساس جدول به صورت دو به دو (سویسو) در خط استارت قرار گرفتند که 8 اتومبیلران به دور نیمه نهایی راه یافتند و پس از رقابت مجدد با یکدیگر در آخر 4 شرکت کننده به دور نهایی رسیدند تا تکلیف نفرات برتر این دوره نیز معین گردد، اما در سرانجام و دور نهایی این خوزستانی ها بودند که تمام سکوهای اول تا سوم این مسابقه دیدنی را از آن خود کردند و شهاب پیشانی دار، رضا گله دار و رضا بزرگ زاده به عنوان نفرات اول تا سوم اولین مرحله از مسابقات دریفت قهرمانی کشور معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

از نکات جالب این رقابت ها، استقبال خوب و پر شور تماشاگران و علاقمندان به رشته دریفت در یک روز گرم تابستانی بود که ساعت ها زیر تیغ داغ آفتاب منتظر شناختن برترین ها بودند. اما نکته حاشیه ای این مسابقات نقص فنی دو خودروی شرکت کننده بود که رانندگان شان از قهرمانان با سابقه این رشته ورزشی بودند و در عین امیدواری از ادامه رقابت ها و کسب عنوان علی رغم فرصت داده شده از سوی داوران محروم ماندند. در سرانجام جوایز نفرات برتر با حضور صیدانلو و کیانی رئیس و دبیر فدراسیون به نفرات برتر اهدا شد.

مسابقات دریفت قهرمانی کشور، سال جاری در پنج مرحله پیش بینی شده که تا سرانجام اسفند ماه تکلیف قهرمان سال آن معین می گردد، دور بعدی این رقابت ها مهر ماه آینده برگزار خواهد شد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2295

به "سکوهای سه گانه در تسخیر جنوبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوهای سه گانه در تسخیر جنوبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید