شایسته این پیروزی بودیم، ماشین سازی شرافت خود را نشان داد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتور و ماشین سازی تبریز حاضر و جوابگوی سوالات خبرنگاران شد.

شایسته این پیروزی بودیم، ماشین سازی شرافت خود را نشان داد

وی گفت: قبل از اینکه در خصوص موضوعات فنی حرف بزنم باید چند مورد را عرض کنم. در چند روز اخیر به ما تهمت زدند و گفتند ما این بازی را واگذار می کنیم. میثاقی در برنامه خود در شبکه سوم گفت ماشین سازی یقه همه تیم ها را می گیرد و مقابل تراکتور به گونه دیگری بازی می نماید.

خطیبی ادامه داد: میثاقی باید از باشگاه ماشین سازی عذرخواهی کند. امروز شرافت آذربایجان را نشان دادیم. خیلی خوشحالم که پیروز شدیم. امروز خدا به ما عزت داد.

وی با اشاره به حضور طرفداران در این بازی و تشویقش گفت: طرفداران مرا شرمسار خود کردند، امیدوارم بتوانم یک خادم واقعی برای آنها باشم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به اینکه از باخت تراکتور ناراحت هستم، ادامه داد: بازیکنان من امروز شرافت و غیرت خود و آذربایجان را نشان دادند و از تک تک آنها تشکر می کنم. این بازیکنان باید تشویق و حمایت شوند.

وی گفت: این دو تیم را دوست دارم چون تیم های شهرم هستند و من غیرت و شرف دارم و غیر از خدا و ائمه از هیچکس ترسی ندارم.

خطیبی ابراز داشت: امیدوارم تراکتور به شرایط ایده آل بازشود، دوست دارم تراکتور همواره تراکتور باشد و بازهم روزهای خوب خودش را ببیند. امیدوارم روزهای خوب تراکتور بازهم بازشود که قطعاً بازمی شود.

وی ادامه داد: از نظر میانگین سنی هم بعد از سایپا دومین تیم لیگ برتر هستیم. در بازی های خانگی در صدر جدول قرار داریم. درصدی که ما گرفته ایم کمترین درصد بین تمام تیم های لیگ فزونی است.

ادامه دارد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5781

به "شایسته این پیروزی بودیم، ماشین سازی شرافت خود را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایسته این پیروزی بودیم، ماشین سازی شرافت خود را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید