شکوری: هر دو روز یک بار تست کرونا می دهیم، فکر نمی کنم مسئله ای پیش آید، عزیزی خادم به درآمد باشگاه ها رسیدگی کند

به گزارش سهندبلاگ، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به موضوع قرنطینه اعضای این تیم پس از بازگشت از هند گفت: هر دو روز یک بار تست می دهیم و خداراشکر تا به امروز مورد مثبتی نداشتیم.

شکوری: هر دو روز یک بار تست کرونا می دهیم، فکر نمی کنم مسئله ای پیش آید، عزیزی خادم به درآمد باشگاه ها رسیدگی کند

ابراهیم شکوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط باشگاه پرسپولیس در اردوی هند و قرنطینه این تیم در هتل گفت: تیم ما در قرنطینه است و از اتاق بیرون نمی آییم. این چیزی است که مدیریت و کادر فنی برای اعضای کاروان در نظر گرفته اند و بچه ها همیشه در اتاق های خودشان هستند. این شرایط خیلی سخت است اما خدا را شکر که بچه های ما حرفه ای هستند و این کار را انجام می دهند.

وی در مورد اینکه ورود پروازها از هند به ایران ممنوع شده و گفته می گردد کاروان پرسپولیس در هنگام بازگشت به ایران باید چند روزی در قرنطینه باشد، توضیح داد: در طول مسابقات هر دو روز یک بار تست می دهیم و خداراشکر تا به امروز مورد مثبتی نداشتیم. پرواز بازگشت ما به ایران هم اختصاصی خواهد بود و فکر نمی کنم مسئله ای وجود داشته باشد. در هر صورت باید ببینیم تا آن موقع چه اتفاقی خواهد افتاد. دو بازی دیگر پیش رو داریم و امیدوارم این دو مسابقه را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا نامه جدیدی به سازمان لیگ در مورد برگزاری دربی با تعداد بازی های مساوی نوشته شده یا خیر، گفت: یک نامه در تاریخ 21 فروردین ماه و یک نامه نیز روز گذشته به سازمان لیگ ارسال کردیم که یادآوری نامه اول بود. همان طور که بعد از فینال آسیا بازی های عقب افتاده مان را انجام دادیم و بعد دربی را برگزار کردیم، الان هم درخواست ما این است که ابتدا بازی حریف با صنعت نفت برگزار گردد، بعد دربی را برگزار می کنیم. این موضوع را هم مکتوب و هم شفاهی گفته ایم. درخواست ما این است که عدالت برقرار باشد. همان کاری که در نیم فصل اول برای رقیب انجام دادند. خواسته ما دقیقاً همان خواسته نیم فصل اول رقیب است.

شکوری درباره مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس و درخواست کادر فنی این تیم برای رفع مسائل بازیکنان، گفت: در حال حاضر حدود 3 میلیون دلار از AFC طلبکار هستیم. بازیکنان و کادرفنی ما با تمام توان کوشش می نمایند اما امیدواریم مسائل اقتصادی رفع گردد. مسائل وجود دارد اما سه میلیون دلارمان در AFC بلوکه شده و علاوه بر آن هیچ دریافتی هم از سازمان لیگ نداشتیم. تا به امروز یک ریال از سازمان لیگ دریافت نکرده ایم، نه حق پخش تلویزیونی و نه تبلیغات محیطی. این مسائل وجود دارد و باید هر چه سریعتر رفع گردد. از عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال درخواست داریم به این مسائل و مسائل رسیدگی کند.

وی در انتها گفت: از بازیکنان، کادر فنی و تمام کاروان پرسپولیس تشکر می کنم که در شرایط سخت کمال همکاری را دارند و بسیار حرفه ای عمل می نماید. در نتیجه گیری نماینده ای شایسته برای ایران بودیم و در رعایت پروتکل های بهداشتی هم بسیار خوب عمل کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13872

به "شکوری: هر دو روز یک بار تست کرونا می دهیم، فکر نمی کنم مسئله ای پیش آید، عزیزی خادم به درآمد باشگاه ها رسیدگی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: هر دو روز یک بار تست کرونا می دهیم، فکر نمی کنم مسئله ای پیش آید، عزیزی خادم به درآمد باشگاه ها رسیدگی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید