صعود دو نماینده ایران به نیمه نهایی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مر حله نهایی رقابتهای گرندپری در سال 2019 که در روسیه جریان دارد، سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم که دور نخست کارلوس سانسورس از مکزیک را شکست داده بود، دور دوم هم البا از کوبا را نیز 19 بر 12 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی برای صعود به دیدار پایانی به مصاف رادیک عسی اف شاگرد رضا مهماندوست در تیم آذربایجان برود.

صعود دو نماینده ایران به نیمه نهایی

این آذری لارین قهرمان جهان و نفر یک رنکینگ المپیکی از کشور میزبان را در اند طلایی حذف کرد.

همچنین در وزن 68- کیلوگرم میرهاشم حسینی بعد از برتری 16 بر یک مقابل الکتبی از بلژیک در پیکار با جواد آچاب نماینده دیگر بلژیک به برتری 16 بر8 رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی برای صعود به مبارزه پایانی باید با دای هون لی از کره جنوبی پیکار کند. سروش احمدی در همین وزن با شکست برابر پائولو پرز از اسپانیا حذف شده است.

در مبارزات امروز آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم با برتری مقابل کاما مصطفی از سنگال و براگانسا از پرتغال به نیمه نهایی راه یافت. وی برای رفتن به مبارزه پایانی باید با جونگ جانگ از کره جنوبی پیکار کند. با صعود هادی پور به نیمه نهایی وی سهمیه المپیک را برای خود و تکواندو ایران قطعی کسب کرد.

رقابت های فینال گرندپری صبح امروز با حضور 128 تکواندوکار از 42 کشور در سالن دینامو شهر مسکو آغاز شده و تا فردا عصر ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5712

به "صعود دو نماینده ایران به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود دو نماینده ایران به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید