صندوق پژوهش مولفه ای برای توسعه علم و فناوری

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری عصر سه شنبه در مراسم شروع به کار صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان اظهار کرد: این صندوق مؤلفه ای برای توسعه علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان است.

صندوق پژوهش مولفه ای برای توسعه علم و فناوری

وی با بیان اینکه استان گیلان از نظر زیرساخت های حوزه فناوری و کار آفرینی دچار عقب ماندگی است، اضافه نمود: با وجود اقدامات اجرا شده در این بخش در گیلان این استان در رده های آخر واقع شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در گیلان اقدامی خوب و با ارزش در راستای حمایت از طرح های دانش بنیان و شرکت های فناور است، اضافه نمود: جوانانی که در این صندوق مشغول به کار هستند با اهمیت این موضوع آشنا بوده و قطعاً در ادامه این جهت یاری می نمایند.

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان با مجوز صندوق نوآوری و شکوفایی کشور تأسیس شده و زیر نظر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری کشور به فعالیت می پردازد. تمامی خدمات قابل ارائه در صندوق های پژوهش و فناوری کشور اعم از تسهیلات، لیزینگ محصولات، صدور ضمانت نامه، توانمندسازی و سرمایه گذاری خطر پذیر در صندوق گیلان ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9320

به "صندوق پژوهش مولفه ای برای توسعه علم و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق پژوهش مولفه ای برای توسعه علم و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید