طرح معین حرایم روستاهای قزوین آنالیز مجدد می گردد

به گزارش سهندبلاگ، معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: به منظور برطرف اشکالات احتمالی طرح معین حریم روستاهای استان قزوین آنالیز مجدد می گردد.

طرح معین حرایم روستاهای قزوین آنالیز مجدد می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در جلسه آنالیز مشخص حریم روستاها که در استانداری قزوین برگزار گردید گفت: مشخص حریم روستاها آنالیز و مزایا و معایب احتمالی آن احصا گردد.

فرخ زاد توضیح داد: این طرح از مصوبات کارگروه زیربنایی استان است که در جلسات شورای برنامه ریزی نیز مطرح شده از نقطه نظرات مختلف آنالیز گردد و سپس تصمیم نهایی برای آن گرفته گردد.

وی اضافه کرد: فرمانداری بایستی ظرف مدت 10 روز ضمن برگزاری جلسات با دهیاران روستاهای ده گانه که حریم آن ها مشخص شده نسبت به ارزیابی امکانات دهیاران در کنترل ساخت وسازها اقدام کند و در جلسه بعدی متشکل از نمایندگان سازمان مدیریت، استانداری، فرمانداری، بنیاد مسکن و شهرداری با آنالیز مزایا و معایب احتمالی تصمیم نهایی گرفته گردد.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: همچنین جلسات توجیهی نیز باید برای شورا و دهیاران روستاهای مربوطه برگزار گردد تا طرح به درستی اجراشده و جلوی ساخت وسازهای غیرمجاز گرفته گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6062

به "طرح معین حرایم روستاهای قزوین آنالیز مجدد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح معین حرایم روستاهای قزوین آنالیز مجدد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید