فانتاسی شو پوکت

به گزارش سهندبلاگ، فانتاسی شو پوکت برگرفته از میراث فرهنگی اصیل تایلند در ساحل کامالا که در نزدیکی ساحل پاتونگ واقع شده است، یکی از بهترین دیدنی های تایلند و بهترین تفریحات پوکت به شمار می رود. بندبازی ، نمایش فیل ها، بز، خروس، گاوهای وحشی و پرندگان و نمایش های داستانی سنتی و فانتزی از جمله سرگرمی های این نمایش بزرگ در پوکت می باشد. Fantasea show فقط یک محیط پر زرق و برق و نمایشی نیست بلکه میزبان یکی از بزرگترین کافه و رستوران ها در آسیا و در یک پارک زیبا واقع شده است.

فانتاسی شو پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

رستوران قناری طلایی با 4000 میز و جایگاه، لذیذ ترین غذاهای سنتی تایلند را سرو می نماید. در فانتاسی پوکت تایلند، علاوه بر رستوران قناری ، کاخ فیل ها، تئاتر جادویی و کاخ صدساله آنگکور، و باغ وحش سیمیلان نیز زیبا و تاثیر گذار می باشد. مراکز خرید روستایی در احوالی این شوی بزرگ ، انواع اجناس از تیشرت گرفته تا لباس شنا و طلا و جواهرات را به فروش می رسانند. بد نیست بدانید که فانتاسی شو را می توان یکی از مهم ترین جاهای دیدنی پوکت نیز نامید.

نمایش راس ساعت 20:30 شروع می گردد و درب ها به روی میهمانان گگردده می شوند. پس از بازرسی وسایل شما وارد می شوید و داخل سالن می توانید با بچه فیل ها و ببرها عکس بگیرید و هزینه آن را البته پرداخت کنید. ساعت 21 درب ها بسته می شوند و با فضای شاد و مهیج و دود گرفته ای و پایکوبی سنتی تایلندی روبرو خواهید شد. لحظه های حسی فوق العاه این نمایش زیبای پوکت، شما را شگفت زده می نماید.

این مجموعه با مساحت 576000 متر مربع انواع تفریحات و سرگرمی را برای گردشگران تور تایلند مهیا می سازد از جمله: پایکوبی های زیبای بومی، موسیقی زنده بومی، حرکات آکروباتیک، شعبده بازی و غیره..

منبع: ای تایلند
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2849

به "فانتاسی شو پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فانتاسی شو پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید