فرار تیم سردار بوکان از خطر سقوط لیگ دسته 2

به گزارش سهندبلاگ، تیم فوتبال سردار بوکان در هفته بیست وچهارم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، برابر ملی حفاری اهواز به رجحان دست یافت تا از انتهای جدول فاصله بگیرد.

فرار تیم سردار بوکان از خطر سقوط لیگ دسته 2

در این ملاقات که عصر روز یکشنبه در استادیوم 15 هزار نفری شهیدباکری ارومیه برگزار گردید تیم سردار بوکان پیروز شد 2 بر یک تیم ملی حفاری اهواز را شکست داده و تا حدود زیادی خیال خود را از سقوط به دسته پایین تر راحت کند.

در این بازی ابتدا بهنام بنیادزاده برای ملی حفاری در نیمه اول گلزنی کرد ولی مجید لطفی با گل هایی که در نیمه اول و دوم به ثمر رساند بردی ارزشمند را برای تیم قرمز پوش سردار بوکان رقم زد.

علی اکبر آهکی، خیرالله ویسی آرا، محمدمهدی الهایی، محمد باشی، محمدامین سعیداوی، مهران برام، احمد داغری، امین دادمهر، محمد جلیزی، بهنام بنیادزاده و امیرحسین نوایی دانبرانی برای ملی حفاری و محمد کریم نیا کاردر، ایمان شیرازی، محمد آژیر، میثم مرادی، شاهین محمدی، سبحان مفرق زاده، بابک برزکار، عارف مرادی، امیررضا بیات، حامد کتاب قلعه و مجید لطفی برای سردار بوکان به زمین آمدند.

سردار بوکان با این برد 29 امتیازی شد و با 2 پله صعود به رده دهم صعود کرد و در صورت کسب 2 امتیاز در 2 هفته به جامانده، در لیگ دسته دوم ماندنی خواهد شد.

ملی حفاری اهواز نیز با این شکست همچنان با 25 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9798

به "فرار تیم سردار بوکان از خطر سقوط لیگ دسته 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار تیم سردار بوکان از خطر سقوط لیگ دسته 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید