فرصت های زیادی را از دست دادیم، میزبان و مهمان دیگر فرقی ندارد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، ملاقات عقب افتاده هفته ششم تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن عصر امروز در استادیوم آزادی برگزار گردید که این ملاقات با نتیجه تساوی یک به یک به سرانجام رسید.

فرصت های زیادی را از دست دادیم، میزبان و مهمان دیگر فرقی ندارد

امید عالیشاه تنها گل سرخپوشان را در دقیقه 17 این ملاقات به ثمر رساند. میلاد جهانی هم در دقیقه 90 گل ذوب آهن را وارد دروازه حامد لک کرد.

رحمان رضایی در خاتمه این ملاقات گفت: بازی جذاب و خوبی بود. در نیمه اول پرسپولیس به بازی مسلط بود و توانست به گل برسد ولی در نیمه دوم با تعویض هایی که کردیم بازی جان گرفت و تیم ما قوی تر شد و به بازی مسلط شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دقایق آخر فرصت های خیلی زیادی داشتیم و با نفرات بیشتری در حمله شرکت کردیم و فرصت ها را از دست دادیم. با این حال فکر می کنم طرفداران از دیدن این بازی لذت بردند.

رحمان رضایی در خصوص تاکتیکی که برای این ملاقات در نظر گرفته بود گفت: متاسفانه ما دو روز قبل از بازی غافلگیر شدیم و بازیکن خط حمله ما (دارکو) مصدوم شد و برنامه های تاکتیکی ما بهم ریخت.

وی در خصوص کسب یک امتیاز از پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: الان چون تماشاگران حضور ندارند دیگر میزبان و مهمان تاثیری ندارد که داخل خانه بازی کنیم یا خارج از خانه.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12076

به "فرصت های زیادی را از دست دادیم، میزبان و مهمان دیگر فرقی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های زیادی را از دست دادیم، میزبان و مهمان دیگر فرقی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید