قاتل لوریس و رفیق اوسپینا در تور استقلال

به گزارش سهندبلاگ، اسماعیل گونسالوز که سال 2017 دروازه رنجرز و سلتیک را در لیگ اسکاتلند باز نموده، در آستانه حضور در استقلال و لیگ ایران قرار گرفته است. این مهاجم پرتغالی در نیس، دروازه لوریس را باز و کنار اوسپینا بازی نموده.

قاتل لوریس و رفیق اوسپینا در تور استقلال

مذاکره استقلال با اسماعیل گونسالوز

امیر اسدی، اسماعیل روتی تاوارز سیلوا گونسالوز نام طولانی جدیدترین مهاجم مورد نظر باشگاه استقلال است. مهاجمی که در گینه بیسائو متولد شده اما ملیتی پرتغالی دارد. گونسالوز 27 ساله فوتبال خود را در فرانسه و باشگاه نیس شروع کرد. تیمی بازیکن ساز که ستاره های متعددی را به سطح اول فوتبال فرانسه و اروپا معرفی نموده. گونسالوز وقتی تنها 19 سال داشت، با پیراهن نیس در لوشامپیونا به میدان رفت و هم بازی بازیکنان بزرگی نظیر دیوید اوسپینا، دروازه بان سابق آرسنال و فعلی ناپولی شد.

اسماعیل گونسالوز، سال 2012 و در یک بازی جذاب که با نتیجه 4 بر 3 به سود نیس تمام شد، دروازه لیون را باز کرد. لیون که دروزاه بان نام آشنایی چون هوگو لوریس را درون دروازه داشت. لوریس در آن مقطع عضو تیم ملی فرانسه بود و حالا هم کاپیتان این تیم است و البته شماره یکی مطمئن برای تاتنهام در لیگ برتر انگلیس.

گونسالوز در نیس و لوشامپیونا 2 گل زد اما از این تیم جدا شد تا پیراهن ریوآوه در لیگ پرتغال را بپوشد. تیمی معمولی اما قدیمی که افتخارات چندانی در این کشور به دست نیاورده. حاصل کوشش گونسالوز با پیراهن ریوآوه، فقط ناکامی بود تا او بدون به ثمر رساندن حتی یک گل زده، راهی سنت مارین در لیگ برتر اسکاتلند گردد. در سنت مارین او اتفاق های جالبی را رقم زد و البته 2 بار در اف ای کاپ و لیگ برتر، دروازه سلتیک را باز کرد. یکی از آن گل ها وارد دروازه فراسر فورستر، دروازه بان فعلی ساوتهمپتون و البته تیم ملی انگلیس شد. -

اسماعیل گونسالوز تنها 3 بار برای سنت مارین گل زد تا راهی آپوئل در لیگ قبرس گردد. باشگاهی که حالا رضا قوچان نژاد را در خط حمله خود دارد. 3 گل برای آپوئل و سپس انتقال به وریا در سوپرلیگ یونان، تصمیم بعدی گونسالوز بود. مهاجمی که تنها 2 گل برای وریا به ثمر رساند تا به ریوآوه و لیگ پرتغال برگردد و دوباره پیراهن تیم سابق خود را بپوشد.

گونسالوز این بار و برخلاف دوره قبل، یک بار پیروز به گلزنی برای ریوآوه شد. او سپس به مدت 3 فصل پیراهن آنورتوسیس در لیگ قبرس را پوشید و 18 گل برای این تیم به ثمر رساند. گل هایی که باعث شد نام او دوباره سر زبان ها بیفتد و باشگاه هارتس در لیگ برتر اسکاتلند سراغش بیاید. باشگاهی که گونسالوز را برای پوشش نقاط ضعف در خط حمله جذب کرد.

مهاجم پرتغالی و 27 ساله، 2 فصل پیراهن هارتس را پوشید و در مجموع 13 گل به نام خود ثبت کرد. گل هایی که 2 تا از آن ها وارد دروازه رنجرز و سلتیک- دو قدرت همیشگی فوتبال اسکاتلند- شد. انتقال قرضی به پاختاکور، تصمیم بعدی اسماعیل گونسالوز بود. مهاجمی که به ازبکستان آمد و پاختاکور را یاری کرد تا بعد از لکوموتیو، عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد. گونسالوز برخلاف اخباری که منتشر شده، 16 گل برای پاختاکور به ثمر رساند و نه 13 گل. او بعد از هم تیمی اش تیاگو بره زای برزیلی که 17 گل زد، عنوان دوم جدول بهترین گلزن های فصل 2018 لیگ ازبکستان را کسب کرد. عنوانی که باعث شد تا این مهاجم مورد توجه استقلال قرار بگیرد، به ترکیه برود و با مدیران این باشگاه مذاکره کند. -

گونسالوز که سابقه به ثمر رساندن 3 گل در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را در کارنامه دارد، به نظر مهاجمی با قابلیت های بالاست. رزومه او نشان می دهد که مقابل دروازه حریفان خطرناک است و می تواند مشکل خط حمله استقلال را با تکیه بر قدرت دوندگی و تمام نمایندگی خود حل نماید. مسئله ای که بعد از جدایی تیام، بیشتر از قبل به چشم آمد و استقلال را با بحران عظیمی روبه رو کرد.

اسماعیل گونسالوز که 13 می و 15 آگوست 2017، به ترتیب دروازه رنجرز و سلتیک را در لیگ اسکاتلند باز نموده، در آستانه حضور در استقلال و لیگ ایران قرار گرفته است. نام این مهاجم جدی تر از تمام مهاجمانی که استقلال به دنبال جذب شان بود، شنیده می گردد و این یعنی وینفرد شفر هم علاقه وافری به حضور او در ترکیب تیمش دارد.

گونسالوز آخرین بار با انتقالی قرضی، از هارتس به پاختاکور منتقل شد و بر همین اساس انتظار می رود مدیران باشگاه استقلال با باشگاه اسکاتلندی مذاکره نمایند و رضایتنامه این مهاجم پرتغالی را دریافت نمایند. رضایتنامه ای که شاید هزینه فراوانی روی دست استقلال بگذارد اما در این مقطع حساس، موضوع مهمتر حضور مهاجمی است که راه دروازه ها را بشناسد و جانشینی مناسب برای مامه تیام باشد. -

آخرین اخبار از ترکیه، مذاکره نهایی با اسماعیل گونسالوز است. اگر این اتفاق رخ بدهد، حداقل خیال وینفرد شفر از خط حمله آسوده می گردد. آنوقت استقلال باید به دنبال جذب بازیسازی باشد که برای این پرتغالی موقعیت بسازد. یک مرحله سخت دیگر که مدیران استقلال باید آن را پشت سر بگذارند.

10-یک

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 435

به "قاتل لوریس و رفیق اوسپینا در تور استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل لوریس و رفیق اوسپینا در تور استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید