لالیگا، اسپانیول در خانه مغلوب لوانته و به سقوط نزدیک تر شد

به گزارش سهندبلاگ، تیم فوتبال لوانته با کسب یک پیروزی قاطع در خانه اسپانیول به نیمه بالای جدول رده بندی لالیگا نزدیک شد.

لالیگا، اسپانیول در خانه مغلوب لوانته و به سقوط نزدیک تر شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته سی ام لالیگای اسپانیا، امروز (شنبه) یک ملاقات برگزار گردید که در آن تیم فوتبال لوانته میزبان خود اسپانیول را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

بورخا مایورال در دقیقه 14، انیس برادی در دقیقه 67 و آدریا پدروسا در دقیقه 87 (گل به خودی) برای لوانته گلزنی کردند و تنها گل اسپانیول هم در دقیقه داوید لوپس در دقیقه 28 به ثمر رسید.

این نتیجه سبب شد که لوانته 38 امتیازی گردد و در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. اسپانیول قعرنشین اما با 24 امتیاز در صندلی قبلی اش باقی ماند تا احتمال سقوطش به دسته دوم فوتبال اسپانیا قوت بگیرد.

در ادامه بازی های امروز لالیگا، از ساعت 19:30 به وقت تهران اتلتیک بیلبائو میزبان رئال بتیس خواهد بود و از ساعت 22 نیز ختافه میزبان ایبار است. همچنین از ساعت 30 دقیقه بامداد یکشنبه تیم اتلتیکومادرید میزبان رئال وایادولید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8832

به "لالیگا، اسپانیول در خانه مغلوب لوانته و به سقوط نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، اسپانیول در خانه مغلوب لوانته و به سقوط نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید